vliegen met Lion air

Wie heeft er ervaring en boeken met Lion air?
Zijn de prijzen van Lion Air continue hetzelfde, of stunten ze tussen door net als Air Asia.
Meestal vliegen wij met Air Asia maar de vliegtijden komen dit keer niet uit.

Nee, de ticketprijzen zijn zeker niet altijd hetzelfde. Ook Lion Air stunt regelmatig met hun tarieven, hetzij op alle danwel op specifieke trajecten. Kwestie van net op het goede moment je tickets boeken, helaas. Ook kun je proberen met het call-centre in contact te komen en te informeren of - en zo, ja - wanneer er speciale tarieven op bepaalde trajecten worden aangeboden.

Boeken via de Lion Air website is alleen mogelijk met een door een Indonesische bank-instelling uitgegeven credit-card. Een cc van een niet-Indonesische bank wordt niet geaccepteerd.

De naamhouder op de cc dient tevens meereizend passagier te zijn en de cc dient bij inchecken op verzoek getoond te kunnen worden.

Buitenlanders kunnen hun tickets boeken bij Lion Air (en andere Indonesische maatschappijen) via http://ticketindonesia.info/nl/index.php tegen een kleine vergoeding.

Jammer dat je bij Lion air niet zelf kunt betalen. Ik dacht met een visa kaart kan ik vooral betalen.
Je kunt dan meteen boeken als je een mooie prijs ziet.
Ik had al meer gelezen over ticketindonesia, dan zal ik daar maar eens naar kijken.
Dank je wel voor een antwoord.

Naast ticketindonesia.info is er ook www.skyscanner.net maar ook andere websites waar je met een niet indonesische credit card kan betalen. Een beetje googleen werpt al natuurlijk zijn vruchten af…