Binnenlandse vluchtboeken

Hallo,

Ik wil alvast een binnenlandse vlucht boeken van Jakarta naar Jogjakarta. Dit wil doen omdat ik dan direct door kan reizen en meer zekerheid heb op een plaats in het vliegtuig. Ik heb helaas weinig tijdsmarge, ik land 's middags op Jakarta en de laatste vluchten naar Jogjakarta gaan vaak al rond 1900.

Tijdens het boeken van de vlucht wordt mijn creditcard (Visa) en Paypal account beide niet geaccepteerd…is het sowieso mogelijk om vanuit Nederland een ticket te boeken?

Groet,
Jeroen

>>>

Boeken bij ticket indonesia, simpel, goed, vertrouwd

1 like

Veel Indonesische luchtvaartmaatschappijen accepteren slechts betaling met een credit-card indien deze is verstrekt door een Indonesische bank. Waarom uw PayPal rekening niet geaccepteerd wordt, is een raadsel.

Zoals de poster hierboven ook al schreef: Het eenvoudigste is zoeken en boeken naar tickets voor vluchten binnen Indonesie via http://ticketindonesia.info/nl/index.php

1 like

Hallo Peter,
Dus jij hebt ervaring met ticketindonesia en hebt reeds een boeking gedaan?
Ik moet voor zes personen enkele binnenlandse vluchten boeken dan gaat het om € 1000,- is dat vertrouwen.

Bert Sesink

Hallo Bert,
Ik heb voor de zomer ook verschillende tickets via ticketindonesia geboekt.
Na de betaling krijg je vrij vlot de tickets.
Je kunt ook goed in het Nederlands met hun mailen. Je krijgt snel antwoord.
Succes ermee.

Bedankt voor alle reacties! :smile:

Ik heb inmiddels tickets geboekt via ticketindonesia.info. En ik heb inmiddels de e tickets al ontvangen.

Groet!

Bert,
Al vele malen gedaan en zelfs bij vervroegd terug roepen nog restitutie geregeld.