Vliegtijden

Ja, misschien had je nu toch beter met Correndola kunnen gaan. Misschien had je dan betere tijden, wat je natuurlijk ook niet van te voren weet. Maarja, dat is achteraf altijd zo.

Maar je gaat en dat telt, toch? :vak01:

ach ja…misschien betere vliegtijden, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik het omgeboekt kon krijgen naar O.d.

Helemaal niet erg, we zijn allemaal ergens begonnen, en we hebben allemaal onze weg erin moeten vinden!!!
MAAR JIJ GAAT >>> :vak01: :vak02:
HEERLIJK!!!:kus:

@bird je mag idd niet klagen voor die vliegtijden. En je kunt altijd op de dag van vertrek of een dag van te voren vragen of je je kamer kunt verlengen. Of evt een andere kamer krijgen.
Meestal kost dat 15 euro. Maar goed dat was verleden jaar dat ik dat bedrag hoorde misschien zijn ze iets duurder geworden ook.
misschien ligt het ook aan een standaard of select kamer.
Maar alvast veel plezier!!! Gewoon 8 mei al naar ADR!
Laat je even weten hoe het was?

Groet

Jac, ik laat het zeker weten, ik heb er harstikke zin in!

enne ikke een beetje jaloers!!! VEEL PLEZIER!
Vrienden van mij gaan 9 mei. Maar jullie krijgen het zeker naar jullie zin

Hoi Bird wij zijn net terug uit ADR, kamer bijboeken kost 40 euro tot 16.00uur en later 60 euro.
Maar het was weer super, dus geniet er van. De dagen zijn voor ons weer omgevlogen. Misschien volgend jaar maar weer.

Hoi Bianca…

Vertel, vertel, vertel…hahahahaha, ben hartstikke nieuwsgierig naar jouw ervaringen in ADR.
Wij gaan in juni voor de 1e keer :vak02:

wij zijn 25 april gegeaan, het hotel was toen pas een paar dagen open,
Wij zaten in het hoofgebouw aan sommige selektkamers werd nog gewerkt. Het eten was goed zijn, naar het Italiaans en Turks restaurant geweest was super maar zo veel. Kinderbuffet was s’avonds nog niet aanwezig hebben jullie misschien niet nodig maar overdag wel. Turkse pannekoekjes waren er vanaf 1mei. We hadden de pech dat er behoorlijk wat wind er zelf 2 dagen regen hadden. Dus een aantal dagen geen watersport. Verse jus heb ik niet gezien. :dag:

Hoi Bianca,

Bedankt voor de info!!
Sjonge ik krijg er steeds meer zin in.
Jammer voor jou dat je alweer terug bent!

Ohhhh ikke willlll nuuuuuuuu Haha

Hoi Bird
Ja het zit er alweer op maar dat weet je als je vroeg gaat. Wij gaan al 4 jaar in mei omdat de kids dan 2 weken vrij zijn. .

Bedankt Bianca voor je snelle reactie ! Ook jij hebt dus een positieve ervaring gelukkig :vak02: Kan bijna niet wachten tot 12 juni, hihihihihihi.

Waar gaan jullie heen dan Oma Carla? >>>

Hahahahahahaha…grapjas :):):slight_smile: