Vliegtickets

hallo, ik ga een jaar naar nieuw zeeland met een vriend… We wilde eerst met een organistatie mee gaan (activity international) maar toch besloten om dat niet te doen…
We gaan in januari, nu vroegen wij ons ons wat we nu het beste kunnen doen… enkele tickit, retour, open ticket… wat zijn de mogelijkheden en wat is het goedkoopste? groetjes kim

Als je weet dat je binnen een jaar weer terugkomt naar Nederland, dan raad ik een retourticket aan. Dit is (bijna) altijd goedkoper dan enkele tickets. Daarnaast is de kans groot dat je bij een enkel ticket zult moeten bewijzen dat je genoeg geld hebt om een ticket te kunnen kopen om terug te vliegen. Het laten zien van een creditcard is dan vaak voldoende, maar ze kunnen lastiger doen.

Ik heb zelf mijn ticket geboekt bij Kilroy Travel. Zij hebben bureaus in 3 grote steden en vaak leuke aanbiedingen voor jongeren.

Of het goedkoop kan voor jullie is de vraag. Januari is zomervakantie in Nieuw-Zeeland en tickets zitten niet in het meest gunstigste prijsklasse op dat moment.

Succes!

Hallo Kim,

Als je niet op een vaste datum weg hoeft kijk dan goed rond op het internet. Vaak kun je vrij goedkoop retour tickets krijgen een paar weken van te voren.
Soms zijn er ook leuke aanbiedingen voor rond de wereld tickets. Dan kun je nog eens ergens anders afstappen, ook leuk.
Enkele tickets zijn vaak veel duurder als 1 retour dus dat is zeker niet de goedkoopste optie.

Veel reis plezier:wereld: