Tickets naar de winter toe goedkoper???

Hallo,

Ik wil graag in juli naar nieuw zeeland vliegen. Ik dacht dat de tickets goedkoper zouden zijn als je naar de winter toe vliegt maar dit valt vies tegen :frown:

Op het internet staat zelfs dat veel vluchten al vol zijn. Kan t me gewoon weg neit voorstellen in de wintern :paranoid: Of is dit allemaal taktiek???

Weet iemand hier iets over???

Kuz Meg

Hey,

het punt is dat het in Nieuw Zeeland dan wel winter is, maar in Europese landen is het zomer, de tijd dat veel mensen vakantie hebben, zeker gezinnen met kinderen zitten aan deze tijden vast. De toerisme-piek in de Nieuw Zeelandse winter is wel lager dan die in de Nieuw Zeelandse zomer, maar hij is er zeer zeker. Als je echt goedkopere tickets wil hebben zou je in de Nieuw Zeelandse herfst of lente moeten gaan, buiten alle vakanties om. Dan kan het je wel veel geld schelen op een ticket.
Heb je anders al gekeken om via Brussel of Dusseldorf te vliegen? Die bieden vaak veel goedkopere tickets aan dan Schiphol.

Succes!

Hoi!

Zelf woon ik in Nieuw Zeeland, en ik ben afgelopen april voor zeven weken terug geweest in Nederland. Ik heb mijn terugreis los geboekt, ongeveer een week voor mijn vertrek op 28 mei. Ik heb dit gedaan op vliegtickets.nl en hier waren er nog voldoende vluchten beschikbaar voor juli. Ik sluit me volledig aan bij student down under, het loont zeker de moeite om naar dusseldorf te kijken. Ik ben zo gevlogen drie weken terug en het scheelde me 300 euro!!! En dat op een enkele reis, moet dus ook de moeite zijn voor een eventuele retourticket.

Succes, en mocht je een slaapplaats nodig hebben voor een paar daagjes, laat me dan maar weten. Ik woon in Orewa, Auckland.

Groetjes, Jennifer

tickets bljven duur helaas. Vul anders eens het formulier op de site van Tunafish in. Dit is een backpackersorganisatie die onze tickets hebben geregeld (a 954 euro amsterdam-auckland retour incl. tax en gratis data wijzigen).

Succes!