Ticket en budget

Vanmiddag wezen informeren voor ticket NZ (eind dec.), goedkoopste ticket a 1500 euro, is dit een redelijke prijs, of kan het goedkoper?graag tips?

Voor zo’n 4 weken hebben we 2000 euro te besteden per persoon,incl.camper of ander vervoer,is dit te doen?

Wij gaan ook eind december goedkoper dan 1500 euro heb ik ook niet gevonden. Wel als je vanuit parijs vertrekt, maar dan moet je nog de tgv erbij reken…

Ik denk dat 1500 euro oke misschien kijken of je vanaf Brussel of Duitsland kunt vliegen kan ook soms wel schelen. Ik heb ook begrepen dat www.emirates.com redelijk goedkoop is.
Ik denk dat 4000 euro te doen moet zijn maar vergis je niet op de prijs van een camper die zijn soms goed aan de prijs. Verder kun je voor dat geld niet echt gekke dingen doen zoals bunjeejumpen of parachutespringen of een helikoptervlucht. Dat zijn dingen waar Nieuw Zeeland ook wel echt om bekend staat.

De vlucht (die ze bij het reisburo hadden uitgezocht), was inderdaad ook met emirates!

Een tijdje geleden opperde iemand dat tickets bij killroy goedkoper zouden zijn,maar kan nergens een site vinden?

Qua budget…wij zijn ook niet van plan om echt extreme dingen te gaan doen,dus dan zou het misschien toch wel te doen zijn?

Hallo,

Dit is toch Kilroy http://travels.kilroyworld.nl/
Je kunt daar ook vliegtickets zoeken.
Ik weet het niet je moet de prijzen wel zien zoals in NL boodschappen zijn hetzelfde kwa prijs een brood kost ook zo’n 2 euro. Uit eten gaan ben je ook gemiddeld 25 a 30 euro kwijt voor 2 personen. Ik denk dat als je veel zelf kookt het wel te doen is en de camper niet echt groot hoeft dat het genoeg moet zijn.

Ik heb een paar weken geleden een vliegticket naar Auckland geboekt (voor begin oktober) voor €1265,-

Air New Zealand heeft regelmatig acties en daar heb ik gebruik van gemaakt. :slight_smile:

Succes!

Het hangt er vanaf, wat je gaat doen. Denk ook aan kosten van ferry en campings. Excursies zijn niet goedkoop. Inkopen doen bij de grote winkels zoals Pack en Save scheelt ook in de kosten. Het moet wel kunnen.Wij gaan voor de 4e keer naar NZ en hebben een redelijk goedkope camper gehuurd bij Cruzy campers, maar een groot deel van de huur valt in het voorseizoen. De oudere campers zijn meestal stukken goedkoper,wij hebben daar absoluut geen slechte ervaringen mee.
De eerste keer gingen wij met een tent, in de nz zomer, en dat ging prima. Goedkope auto gehuurd bij ARF, hoe ouder hoe goedkoper.
Op vrijwel alle campsites vind je keukens, waar je kunt koken en eten.
Keukenspullen zijn meestal ook aanwezig.
Bij aankomst op de luchthaven wordt wel kritisch naar je tent gekeken en evt. ontsmet, nieuwe tent geen probleem.
Je moet natuurlijk wel heel selectief je koffer inpakken.
Wb. een ticket, wij boekten al begin 2010 en voor een klein prijsje.
Kijk eens op www.flightalert, op die manier vonden wij onze ticket bij Malaysia Airlines.
Succes

Bedankt voor de tips!maar bedoel je dat je in de maand dec./jan.geen camper kan huren bij cruzy campers?is daar een website van?

Ik bedoel ermee, dat de huurprijzen in het hoogseizoen hoger liggen.
Google Cruzy campers en je vindt alle informatie.
De contacten verliepen erg prettig. Zij hebben hun bedrijf in Christchurch, maar kunnen ook een camper in Auckland regelen.
Wij vonden Cruzy op Rankers, waar ze er goed uitkwamen.
Maar het blijft bij iedere verhuurder natuurlijk afwachten.

Wij hebben een paar weken geleden via de site van Korean Air onze tickets geboekt: iets meer dan 1100 euro, we gaan 5 weken in november en december en vliegen met 1 tussenstop van A’dam - Auckland. Nu kan ik deze prijzen op de site van Korean air overigens niet terugvinden, dus of de tickets met deze prijs al weg zijn?
Verder denken we een kampeerauto (een spaceship te huren): goedkoop en je bent niet continu met zo’n groot gevaarte onderweg.

groeten, Dorine

Mijn ticket kostte ook (bijna) 1500 euro. Ik heb geboekt bij Tunafish (aanrader!) en ik vlieg alle vluchten met Emirates. Ik vlieg van A’dam naar Sydney, daar blijf ik een paar dagen, dan naar Christchurch en 5 maanden later weer terug naar A’dam vanuit Auckland. Ik vind het een redelijke prijs, maar wie weet lukt het goedkoper!

De camper, die we bij Cruzy Campers huren is een Toyota Hi Ace, dus niet groot, geen ingebouwd toilet, maar wel stahoogte. Best comfortabel, maar we zijn ook wat ouder. Ook in 2008 en 2009 huurden we een dergelijk campertje. Van Jucy vonden we de indeling minder praktisch.

Bij TunaFish www.tnfsh.nl kun je goed terecht voor goedkope vliegtickets naar Nieuw Zeeland! Je kunt daar gratis een vliegticket advies aanvragen en zij gaan dan op zoek naar het goedkoopste/beste vliegticket voor je!!! Ze geven je ook advies over reisverzekeringen, visa enz…echt een aanrader!

Tunafish heeft voor ons tickets geregeld voor 950,- euro!

2000 euro pp voor 4 weken moet zeker lukken! NZ is niet zo duur. Als je een camper huurt, dan is Jucy of Appollo goed te betalen, en prima. De camper van Jucy is wat ouder, Appollo is echt netjes. Eten en drinken net zo duur als hier. 2 jaar geleden was de NZ dollar de koers van de gulden, dus zeer voordelig. Alles is eigenlijk gratis in NZ, behalve trips, helicoptervluchten, raften enzo… Camping zo’n 25 dollar per nacht.