Wie o wie,
Hoelang van te voren kan je het beste je vliegtickets>>> naar nieuw-Zeeland boeken. en bij welke organisatie. wil misschien eind 2011 vertrekken, voor 4 of 5 weken.
alvast bedankt!!!
Wie o wie,
Hoelang van te voren kan je het beste je vliegtickets>>> naar nieuw-Zeeland boeken. en bij welke organisatie. wil misschien eind 2011 vertrekken, voor 4 of 5 weken.
alvast bedankt!!!
Hoi,
Ik vertrek begin januari naar Nieuw Zeeland, vlieg met Emirates en heb de tickets geboekt bij Tunafish. Ben tot nu toe erg over ze te spreken! Je kunt gratis een offerte aanvragen en precies aangeven hoe je wilt vliegen en zij zoeken dan het best passende ticket voor je. Je kunt eventueel ook de reisverzekering door hen laten regelen.
Ik heb zelf in augustus geboekt. Volgens mij kun je voor dit soort verrre vliegreizen het beste zo ver mogelijk van te voren boeken. Maar vaak kan je geen data kiezen verder dan een jaar, dus stel je vertrekt op 1 decmeber 2011 en komt (ik roep maar wat) 9 januari 2012 weer terug, dan kun je (volgens mij) dit ticket pas op 9 januari 2011 boeken.
Groetjes Marije
Marije heeft gelijk dat je een jaar vooruit kan boeken. Maar direct boeken wanneer het kan zal waarschijnlijk niet de laagste prijs opleveren (wel zekerheid). Dit jaar waren in februari/maart tickets te boeken vanaf 1039,- (via Singapore) , maar je zou zeker moeten kunnen uitkomen tussen de 1100,- en 1200,-.
Gewoon af en toe even kijken. Verzekeringen kan je overal afsluiten. Alleen als je een speciale route (geen simpele retour) wil vliegen, een stop-over wilt maken of onzeker bent over je reisdata (ivm mogelijkheden van wijzigingen) zou ik naar de balie gaan. Verder kan je met de informatie online goed uit de voeten.
Succes!
Vliegticketcentrum