Hallo!
In februari 2014 willen we een maand rondreizen door Nieuw Zeeland. We zijn nu op zoek naar goede tickets, maar dat is nog flink zoeken. We vinden het wel fijn om een overstap van minstens 8 uur te hebben om even bij te komen en uit het vliegtuig te zijn. Dus als iemand tips heeft voor een goede website/organisatie om te boeken, dan hoor ik dat graag. We willen heen op Auckland vliegen en terug vanaf Christchurgh.
Groetjes Marcella
Hoi marcella,
Wij zijn afgelopen november 25 dagen naar nz geweest en hebben het ticket via internet geboekt.
Kijk regelmatig op de diverse sites zoals cheaptickets.nl etc.
er wordt wel aangeraden om ver van te voren je vliegticket te boeken…wij hebben het een jaar van te voren gedaan.
Wat mij wel opviel is dat de prijzen binnen 2 weken stegen met 200 euro pp…
Je kunt allerlei opties nemen, via dubai bijvoorbeeld (met 1 overstap) of met meerdere overstappen.
Wij hebben er voor gekozen de vlucht met meerdere overstappen te nemen…kan je vaker je benen strekken…
Onze vlucht zag er als volgt uit:
A’dam - London (2 uur wachten)
London - Singapore (2 uur wachten)
Singapore - Sydney (2 uur wachten)
Sydney - christchurch
Voor allebei is iets te zeggen denk ik, de uiteindelijk keuze is aan jou.
Gr Roos
Hey Marcella,
Je kan eens een kijkje op www.skyscanner.nl nemen.
Of op www.schipholtickets.nl
Succes,
Gr Rutger
Via Hong Kong Cathay vaak een 8 uur durende overstap.
1 like
Ik vind een vlucht met meerdere tussenstops van 2 uur niet zo relaxt. Ik heb dan liever een iets langere stop om er even helemaal uit te zijn. Maar we hebben wel een goed alternatief gevonden bij Singapore airlines. We denken er nog even over na en gaan dan boeken!
Beste Marcella,
Wij hebben de volgende route gevlogen: Amsterdam-hong Kong- Auckland-Cook Islands-los Angeles-San Francisco-Amsterdam. Voor 1750 euro per persoon via world ticket center. Allemaal met premium class vliegmaatschappijen. Zij bieden wereldtickets aan die je op maat aan kan passen. Stuur ze zeker eens een mail om een offerte uit te brengen naar jouw wensen. Veel plezier!
Kijk trouwens ook eens op mijn website over Nieuw-Zeeland met toeristische informatie en tips naar aanleiding van onze persoonlijke ervaring: www.nz-traveler.com
Groetjes, Tim
Indien <26 jaar, hou ook Killroy Travels in de gaten. Hebben soms mooi dealtjes.