Januari 2013 wil ik graag voor 6 weken tot 2 maanden naar Thailand.
Ben nu aan het kijken voor een vliegticket.
Heeft iemand een tip voor mij wat de beste en goedkoopste vliegtuigmaatschappij is voor deze tijd?
De tickets zijn nu varierend tussen 700 en 800 euro.
Het wordt hoe langer je wacht hoe duurder, toch?
Wij hebben twee weken terug geboekt via Joker (website: joker.be), 681 eur pp, rechtstreekse vlucht vanuit Brussel met Thai airways. Was bij Thai wel een uitzondering wegens retour binnen de 22 dagen. Maar ze hadden ook goede prijzen met Qatar en enkele anderen. Ik zou toch niet te lang meer wachten met tickets boeken…
Expedia.nl voor 695 euro; rechtstreeks. Ik ben niet zover gegaan om te kijken of er uiteindelijk nog bijkomende kosten zijn. Ik heb mijn eigen vluchtdata ingevoerd, een reis van 6 weken. Maar toen ik boekte was het nog wel 20 euro goedkoper…
ik weet niet waar je woont maar kijk ook voor vluchten vanaf brussel en dusseldorf dit kan soms best voordeliger zijn schuif ook met de dag van vertrek en retour soms is diunsdags bijvoorbeel zomaar 75 euro goedkoper dan op woensdag
vergelijk ook op cheapticket (.nl en .be en .de), vliegtarieven, worldticketcenter en dat soort sites en dan daarna weer rechtstreeks bij de maatschapij zelf, zo vind je het goedkoopste ticket en dan snel boeken het kost wel wat tijd maar geeft het beste resultaat, en ach wat moet je anders doen in zo’n regenachtig weekend…
:chin:Een rechtstreekse vlucht voor die prijs is niet echt slecht:THAILAND:![]()
Ik heb deze gevonden bij expedia.nl. Kon echter niet later terugboeken dan 11 februari. Ik denk Als je expedia telefonisch benadert, dat je wel meer gegevens kunt krijgen
groeten Cor en Wilna:wereld:>>>:zon02: