Ticket Thailand januari 2012

Hallo!

Wij zijn op zoek naar een vliegticket richting Bangkok van 1-5januari tot 1-5 februari. Op dit moment beginnen de prijzen bij 695, zou dit last-minute nog kunnen dalen? Of stijgen de prijzen echt alleen maar en moeten we die gok niet nemen…

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft… alvast bedankt!

Mvg. Anna

Ps. vertrek vanaf Dusseldorf of Brussel is voor ons geen enkel probleem.

695 Euro is een mooie prijs om begin januari te vertrekken, zeker als dit in november nog beschikbaar is. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat je het nog veel goedkoper gaat vinden…
Misschien dat veel mensen nu even afwachten i.v.m. de waterproblemen nu in Bangkok. Best kans dat als het water straks helemaal weg is, mensen toch nog gaan boeken (en dan zullen de prijzen ook weer omhoog gaan).

Hi Dave, bedankt voor je reactie! Inmiddels geboekt voor 700euro, rechtstreeks bij AirBerlin.
Een goede deal lijkt me :slight_smile:

Hoi Anna,

700 Euro is een goede prijs ! Het aftellen kan nu beginnen !

Groeten uit een zonnig en warm Bangkok :smiley:

Ga eens naar Jetairfly.be voor goedkope prijzen, wij vliegen nu van Brussel naar Phuket voor 349 euro. goedkoper kan niet denk ik.

Het goedkope aanbod Phuket zal waarschijnlijk een enkele reis zijn. Ik heb vanuit Amsterdam voor 590 euro retour Bangkok via Egyptair in januari/februari. Veel plezier,
Wim.