vliegtickets: hoeveel hebben jullie betaald?

Even off topic, hoe heb je de kaartjes voor Robben eiland geboekt? Via internet? Heb jij een link?

via internet, zie http://www.webtickets.co.za/event.aspx?itemid=76219

1 like

Inderdaad :
december en tot ongeveer 8 januari is het hier hoogseizoen. School en zomer vakantie, dus, druk, druk, druk. Alleen bij ons is het dan heerlijk rustig rond Johannesburg, heerlijk stil geweldig die periode!

Ik ben net terug, vertrokken 2 april, klm vanaf antwerpen centraal (ZWE) eerst met thalys of bus naar A’dam, van daar uit met KLM naar Jo’burg.
Terug 22 april met Kenya airways, Jo’burg -> Nairobi -> Ams; 2.5 uur overstap in Nairobi. Heb het stuk terug naar antwerpen gemist :wink:
Dit kostte ca eur 590 pp (in jan of feb geboekt).
Vanuit antwerpen was een stuk goedkoper dan vanaf amsterdam. Rechtstreeks van jo’burg naar ams was ook iets van eur 200 pp duurder; maar misschien komt dat omdat het net na pasen was (20 en 21 april waren nog een stuk duurder).

En het is sowieso een goed idee om regelmatig te kijken, prijzen kunnen nogal fluctueren.

Voor meer info over hoe goedkoop tickets te vinden:http://dutchfrequentflyer.blogspot.nl/

good luck!

Ik zoek mijn tickets altijd via matrix (matrix.itasoftware.com).
Overigens kon ik ook nog via etihad voor eur 500 pp. Dat was een open jaw bru -> jnb, en terug jnb -> dus met een stopover van iets van 6 uur ergens in abu dhabi of dubai of zo. Vond ik te onhandig.

hallo,

ik zie nu een interessante prijs via British Airways (1550€ voor 2 h/t) maar ik kan nergens een annulatieverzekering toevoegen… kan je ergens een annulatieverzekering apart nemen? Maar da’s dan duurder waarschijnlijk
ik heb een visa-kaart van KBC, zit daar geen reisverzekering bij?

Vandaag via chealtickets (tip van We Fly Cheap) retourtje Brussel Kaapstad in november geboekt. Kosten totaal zijn 455 euro. Mooie deal toch?

Via Wereldwijzer app

Chealtickets = Cheaptickets

Via Wereldwijzer app

€ 455 pp h/t??? Wow, lucky you!!! zo’n prijzen zie ik nu niet voorbijkomen hoor, anders wist ik het wel

Emirates heeft nu Johannesburg retour voor 511 euro, niet verkeerd.

Kaapstad vluchten zijn ook via Emirates.

Trucje om goedkoop te boeken bij Cheaptickets (zowel JNB als CPT):

• selecteer maandagen en vrijdagen in de maanden oktober en november
  • vertrekken vanaf Brussel (dus BRU - CPT en CPT - BRU)
  • voeg een derde bestemming toe met een losse vlucht van TJQ naar CGK (lokale vliegvelden in Jakarta)

Op deze manier krijg je een fikse korting op je ticket. De vlucht in Indonesië is natuurlijk leuk op papier, maar kun je lekker laten voor wat het is.

1 like

Wow, wat een geweldige tip! voor okt- nov krijg je inderdaad spot-goedkope prijzen (relatief dan). Voor maart kom ik nu op 662€pp! Ook helemaal niet mis.
Hoe kom je daar zo bij? Hoe komt het dat okt-nov nu zo goedkoop is, denk je dat het later voor maart dan ook nog zakt

Via we fly cheap (website en facebook). Zij zoeken ideale opties uit en krijgen veel tips binnen. Zo ben ik vorige maand van BRU naar Lima retour gevlogen voor 480 euro.

Via Wereldwijzer app

Wij hebben rond de 800 euro betaald (Frankfurt - Doha - Johannesburg en terug Windhoek - Johannesburg - Doha - Frankfurt), ik heb wel gemerkt dat vanuit Duitsland te boeken en vliegen (bijv cheaptickets.de) vaak goedkoper kan zijn, echter of het praktisch is, is natuurlijk afhankelijk van waar je woont

Wij vliegen in september met de Emirates en hebben per ticket 725 betaald, dat is van Amsterdam naar Durban. Vliegen met Emirates duurt dan wel wat langer ivm tussenstop op Dubai, maar de vlucht is een stuk comfortabeler meer beenruimte en geweldig entertainment systeem.

Zelfs vanuit het noorden van NL kan het goedkoper zijn, inclusief overnachting en parkeren, is onze ervaring. Schiphol is veelal belachelijk duur in verhouding.

Ik ga zelf in oktober en heb 650 betaald. Ik vlieg met Emirates over Dubai. Ik heb het via de site van Emirates geboekt.

Net geboekt voor januari, 685 pp. Vliegen van Rotterdam op Kaapstad en terug van Johannesburg naar Rotterdam.

Mooie prijs iHenk, nog ergens een tussenstop? En welke maatschappij?

British Airways, met een tussenstop van vier uur in Londen.

629 , amsterdam-frankfurt-johannesburg met lufthansa

Via Wereldwijzer app