Ze hebben een kantoor aan de strawinskylaan in Amsterdam met diverse afdelingen, gewoon daar naar toe bellen, of als het erg belangrijk is een aangetekende brief versturen met een deadline op antwoordt.
Heb mijn ticket ook nog nooit herbevestigd, is voor EVA Air ook niet noodzakelijk ![]()
*8.*Does EVA Air require passengers to reconfirm reservations for onward or return flights?
You are no longer required to reconfirm onward or return flights if the following conditions are met:
[ol]
[li]*the ticketed passenger travels in accordance with his/her confirmed itinerary, and *[/li][li]*local contact information for each stopover on your itinerary and the turnaround destination are provided in advance. [/li]But, if there has been any change in your plans, please reconfirm your reservation. *
[/ol]
Het klinkt misschien arrogant maar waar ik ooit ter wereld ben geweest met het >>>, ik heb nog nooit een herbevestiging gedaan waarschijnlijk mazzel gehad maar het zij zo.
Maar wel aan te geven dat zodra het moment is aangekomen om terug tegaan sta ik met met het lood in de schoenen meer dan op tijd op het vliegveld tranen in de ogen :kus: afscheid te nemen van iedereen wie ons dierbaar is en met de volgende woorden, Ill be back.
I LOVE THAILAND :wereld:
Heb gisteren nog een mail gehad van swiss air,niet nodig om te bevestigen,maar ze raden het aan,dit omdat het vliegschema dikwijls veranderd,kun je volgen Jan? ik niet!!wel of niet,we zullen het maar doen zeker,zoals Moira heeft gezegd,kijken op het internet(bevestiging)gegroet:georgessiam.
Eventjes Greenwood gevraagd. Het is in het verleden zelden voorgekomen dat er iets fout ging. Dus is het gewoon een voorzorgsmaatregel. Stel je toch voor dat je 3 dagen langer inThailand moet blijven.:drugged:
Ton
Bij het merendeel van de airlines is herbevestigen tegenwoordig niet meer verplicht, wel raden veel maatschappijen het nog wel aan zodat je ook ff kan checken of je terugvlucht wellicht gewijzigd/geannuleerd is. Daarom wordt er vaak ook om een local contact in de reservering gevraagd, zodat de maatschappij altijd contact met de passagier kan opnemen.
Maar zoals al gezegd, kan je tegenwoordig heel makkelijk zelf je reservering checken als je inlogt via de website van de airline.
Dat geluk heb ik nooit Carton,ik wacht altijd tot de laatste passagier incheckt,dan denk ik oef,nu moeten ze me weigeren omdat het vliegtuig vol is,en opeens als vampieren in de nacht,verschijnen er nog 10mensen achter mijne rug!!de kans dat ik geluk heb om op en andere datum te vertrekken is 0%gegroet:georgessiam.
tel de frankskes: als je inderdd de laatste bent-dan heb je bij overboeking grote kans gratis+voor niks naar de bisnis te worden upgegraded.
overigens heeft dave-hij werkt in de airbookingsbisnis-het goed uitgelegd-waarom mensen die de halve dag met hun mobiel aan hun oor lopen zo moeilijk doen over 1 telefoontje meer is mij een raadsel. in slappe tijden komt het vrij vaak voor dat vluchten worden gecombineerd bvb.
Er zijn al slappe tijden. Prijzen die plotseling omlaag gaan, advertenties e.d… En wat het gratis upgraden betreft: ik heb het zelf ooit een keer gehad maar dat was door een fout van de vliegmaatschappij en dat had ook nog voeten in de aarde. Dus zo simpel was het en is het niet.
In maart 2008 bij China Airlines wel degelijk een overbooked situatie meegemaakt op de terugvlucht. Kregen een dag later gratis opgrade naar de Dynastyclass. Maar de onzekerheid van het moment is niet echt prettig. Gebruik nu seat selection bij EVA air en dan lijkt mij herbevestigen niet nodig, zeker ook gelet op het eerdere bericht van Dave.
Misschien niet de meest geschikte plaats om dit te vragen maar zag juist dat de Dynasty class van China Airlines werd vermeld. Ik denk dat hier ook no een aantal andere mensen op het forum zijn die al in de Dynasty class van China Airlines hebben gevlogen. Hoe beviel jullie dit?
Ik heb op internet een aantal dingen opgezocht maar vind heel verschillende info. Hoeveel plaats heb je nu daadwerkelijk? Hoe ver kan je je stoel kantelen? Zijn het nu de oudere toestellen die ze gebruiken op de route AMS - BKK?
Groetjes, Ilse V
China airlines vliegt met 747-400 toestellen op schiphol.de ruimte in het dynastyclass bij china airlines zijn:stoelbreedte=50cm,pitch=127cm en verstelbaarheid=131graden!!In de economy class=zijn de volgende maten van toepassing:stoelbreedte=45cm,pitch=82cm en verstelbaarheid =110graden!!Had al een paar keer met china air gevlogen,qua op tijd vertrekken en aankomen zit je wel snor,het eten =ok en de bediening is een beetje langs de zure kant(zuurpruimen,de stewardessen)g.s
Ik was vandaag even voor mijn werk op Schiphol en had wat tijd over. Ik zag dat EVA Air vandaag een vlucht had en ben even naar de balie gelopen. Aan de dame van EVA die daar zat heb ik gevraagd hoe het nu zit met de reservering. Simpel hoor, wat is uw naam, wanneer vliegt u en dan krijg je het antwoord dat er al 2 stoelen gereserveerd zijn. Alleen voor de terugvlucht wachten tot 15-12. Fijn zo.
Ton
Bedankt Georgessiam,
Even voor de duidelijkheid, Die 131° is niet zo spectaculair voor een bussiness class stoel? Het verschil met economic qua verstelbaarheid is niet zo groot.
Zo juist als een klontje suiker Ilseve!! Natuurlijk heb je ook andere luchtvaartmaatschappijen waar je ook ruimer zit,daarom geef ik ook altijd raad aan de mensen ;moesten ze in economy classe belanden,altijd een zitje vragen aan het gangpad!!Je bent dan ook weg als eerste, moest je eventueel naar het toilet gaan.greetings :georgessiam.
Het is het verschil tussen vrijwel liggen en nog half rechtop zitten.
Op een hoek van 90 gr. is 20 gr. redelijk veel.
Maar goed, het was gratis en ik had toen niet herbevestigd, om bij het onderwerp te blijven. :slapen:
als je wat tijd over hebt kun je even surfen op www.beenruimte.eigenstart.nl/ daar vind je allerlei informatie betreffende beenruimte in het vliegtuig!!gegroet:georgessiam.
Ben er juist opgeweest,ziet er leuk uit,heb ook de gratis bangkok guide gedownload(hotels&restaurants)bedankt voor je informatie! gegroet:georgessiam.