Vliegtickets Bali

Ik had een mooi goedkoop ticket gevonden bij Garuda voor AMS-JKT (naar DPS boek ik zelf via Air Asia) en DPS-AMS…echter hadden ze bij Garuda
verkeerde prijzen gehanteerd, toen ik wilde gaan boeken waren ze achter
deze fout gekomen en is die hersteld. Een aantal mensen hebben er wel geluk mee gehad die al wel boekten.

Heb nu via KLM een ticket.

Nu zijn de tickets retour naar denpasar via Malaysia airlines voor de periode 1 april t/m juni 2011 te boeken bij ebookers voor € 660 incl alles. Met stopover Kualalumpure zijn ze € 682 deze heb ik 8 januari 2011 geboekt voor begin april

:frown: Die heb ik in augustus geboekt voor € 790,-… (voor periode mei/juni 2011) De prijzen waren erg aan het schommelen en ik dacht een goede deal te hebben… Boehoe :disgust:
Naja, ik had nooit zo lang durven wachten met boeken aangezien de hotels ook al geboekt zijn (en die waren dan weer wel in de aanbieding).

Hey hallo,

Wij vertrekken op 13 maart en onze dochter op 20 februari
£Onze tickets hebben we bij Connections.be geboekt. Vertek in Brussel tot Doha, daar overstappen, vliegen tot Singnapore voor technische stop en vandaar naar Denpansar. Op welke datum wensen jullie te verkrekken
Daar hadden we de beste prijs en wat ook niet onbelangrijk is de beste all in verzekering. Dus zeker de moeite om eens een kijkje te nemen op hun site of een bezoekje in een van hen verkooppunten.Zij hebben nu ook aanbiedingen
groetjes
Lut

Via 333travel is een ticket voor jouw periode (en maart ook enzo) bij Garuda € 649,- !!! Ik heb deze bij hun nog een paar mnd terug voor 779 gekocht met het idee dat het duurder zou worden. Niet dus…

Bij Garuda heb je twee overstappen en bij de prijs van € 649 zit geen stopover in Kuala lumpur. De ticket die ik 3 dagen geleden heb geboekt bij ebookers voor € 682 is nu voor de zelfde vluchten € 907.

je stopt bij Garuda een klein uurtje in Dubai waarbij je zelf kan beslissen of je uit het vliegtuig gaat of niet. De andere tussenstop is in Jakarta. Het voordeel is dat je dan geen ander buitenlands geld nodig hebt om wat te kopen want rupia’s heb je sowieso nodig dus kan je daar doen.
Ook heeft Garuda de service dat het visum of op Schiphol bij het inchecken of in het vliegtuig zelf gedaan wordt wat wachten in de lange rij voor de visums op het vliegveld in Indonesie bespaart.

Bij malysia Airlines zijn nu ook goede aanbiedingen beschikbaar voor de komende maanden. Mocht je handige data kiezen in bijvoorbeeld mei richting Bali dan lukt vliegen voor 659,-

Wanneer is dat dan ? :open_mouth:

Wij hebben de onze voor 6 personen geboekt in augustus 2010 via ebookers met Qatar Airways van Bxl naar Doha en dan naar Singapore voor een technische stop van 1 1/2 uur en dan naar Denpasar. Totale vliegtijd +/- 20 uur voor de prijs van 725,- euro per persoon vertrek eind mei 2011. Joepie we zijn er bijna… :cheer:

Chantal