Vliegticket

Hallo allemaal,

De plannen zijn dat wij in november naar Thailand willen gaan.
Wij willen rechtstreeks vliegen naar Bangkok en vervolgens het vliegtuig naar Chang Mai te nemen.
Mijn vraag is welke vliegtuigmaatschappij is het voordeligst. Ik heb natuurlijkmook zelf gezocht en kwam op een ticket uit voor de kosten van nog geen 600 euro. Vond ik niet duur.
Volgende vraag is het handig om alvast een ticket te boeken naar Chang Mai of kunnen we dat beter ter plaatse doen?

Heerlijk om weer op dit forum te zijn.
Dit wordt mijn derde keer naar Thailand maar het backpacken door dit land vind ik fantastisch.
We willen niet naar de toeristische plekken. Wij gaan voor het avontuur. Alle tips zijn welkom!

Welke het goedkoopste is is afhankelijk van de dag, hoe vol ze al zijn en veel andere variabelen. Er is dus geen pijl op te trekken, 600 Euro is een goede prijs en zou ik direct doen.

Als je direct doorvliegt zou ik al vooraf boeken, als je eerst in Bangkok wilt blijven moet je kiezen: ter plekke boeken is het meest flexibele maar meestal ook het duurste.

Veel plezier.

600 euro voor een directe vlucht naar Bangkok zou ik meteen boeken. Voor de vervolgvlucht zou ik persoonlijk al van te voren boeken maar heb geen ervaring met binnenlandse vluchten in thailand.

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Als het pas voor november is zou ik de aanbiedingen van april afwachten, hoewel €600,- ook geen slechte prijs is.