Hallo, ik ben vandaag terug van Tunesie …
Alleen moet ik in september terugkeren, want ik en mijn vriend (hij woont namelijk in Tunesie) hebben plannen, en ik zal dan ook bij hem thuis blijven deze keer.
Nu is mijn vraag … Ik ben het niet gewoon om gewoon een ticket te kopen (normaal ga ik met m’n moeder mee, of op hotel) dus zou ik willen weten hoeveel een ticket ongeveer kost ?? En moet ik die ook op voohand reserveren ??? En ook wat heel belangerijk is is om te weten of ik een ticket kan kopen waar de datum open is (misschien blijf ik 1 maand, misschien langer …) en kost dat meer ???
HuuuuuuuuuuuuP, ben dus al naar het reisbureau geweest en heb een ticket aan € 435 gevonden, aller-retour … 20 september tot 18 oktober, is wel deftig !!! Dus ik weet al waar ik sta KUS. xxx
Ow, da’s erg goed nieuws !!!
Scheelt idd veel geld !!
Nou is het probleem wel dat ik geen credietkaart heb waarmee ik kan betalen … Kan ik dat niet rechtsreeks via een reisbureau betalen ???
Anders moet ik aan iemand vragen met een credietkaart ofzo … xxx
Ja, ik zal alles over m’n avonturen weten te vertellen wanneer ik eens wat tijd heb xXx
Je kan deze vlucht alleen maar online boeken met een creditcard. Als je even de F.A.Q had gelezen dan had je zelf het antwoord op je vraag gevonden !
**BETALING
Voor reserveringen via internet of het call center dient u over een kredietkaart te beschikken. Jet Only aanvaardt Mastercard of Visa kredietkaarten. De volledige reissom wordt bij de boeking betaald. In tegenstelling tot veel andere maatschappijen rekent Jet Only geen extra kosten aan voor de betaling met een kredietkaart. **
Ik heb m’n vliegticket B) Niet via internet, maar gewoon via een reisbureau !!! Ik heb € 233 betaald van 20 september t.e.m. 18 oktober !!!
Is wel een chartervlucht ofzo, geen lijnvlucht …
Kan iemand me uitleggen wat 't verschil is ? xxx
hoi,
het verschil tussen charter en lijnvluchten is vooral, dat charters meestal voor vakantie is bedoeld, en vaak via het reisbureau gekoppeld zijn aan accomodaties.
Lijnvluchten gaan vaker per week, soms per dag, vaak gebruikt voor zaken reizen etc.
verder is er niet echt verschil in service ofzo volgensmij…
Originally posted by Froukje_86@18-07-2005, 23:57:30
** hoi,
het verschil tussen charter en lijnvluchten is vooral, dat charters meestal voor vakantie is bedoeld, en vaak via het reisbureau gekoppeld zijn aan accomodaties.
Lijnvluchten gaan vaker per week, soms per dag, vaak gebruikt voor zaken reizen etc.
verder is er niet echt verschil in service ofzo volgensmij…
hoop dat je zo genoeg weet;)
Groetjes Froukje **
De kwaliteit blijft eigenlijk 't zelfde dan ?
Ja, voor 't geld die ik betaald heb zit 't wel goed volgens mij !!! xxx
ik neem aan van wel…
ik heb tot nu toe altijd met chartervluchten naar tunesie gevlogen, en die zijn gewoon goed hoor. lijkt me niet dat daar kwaliteitsverschil inzit.
ik heb ook een charter vlucht en de tijden zijn bij mij niet veranderd maar als je in tunesie ben moet je 1 week van te voren bellen naar een nummer en dan hoor je of de tijden zijn veranderd of niet is niet zo moeilijk hoor en die lijnvluvht heb ik nog nooit gehad
Goh, lijkt me leuk voor 't geld die ik gespaard heb !!!
Een lijnvlucht was namelijk € 435 !!! Nu betaal ik slechts € 233 !!! :blink:
Als er geen verschil zit in de kwaliteit ben ik wel erg tevreden !!! En jah, wat die uren betreft, ze zullen me wel inlichten in 't reisbureau zeker ?