Wie wil mijn vliegticket van belgie (brussel-zaventem) naar tunesie (Tunis) en terug kopen? het is van 5 juli tot 15 juli, 10 dagen dus…
ik heb het zelf gekocht voor 340 euro, maar kan jammer genoeg niet gaan dus verkoop ik het.
Om het snel van de hand te krijgen aangezien het nog maar 2 weken is voor vertrek vraag ik slechts €200, wat een spotprijsje is !
Als je in nederland woont en dus nog naar de luchthaven in belgie moet komen, doe ik wat van de prijs af !
Hopelijk is er een kandidaat ! yessinbaelus@hotmail.com of ja, je kan ook gewoon hier antwoorden.
Vliegtickets staan inderdaad geregistreerd, maar je kunt je ze wel wijzigen.
Bij vliegtickets is de mogelijkheid tot het wijzigen of annuleren van de vluchten afhankelijk van de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij. In veel gevallen is het slechts mogelijk tegen betaling van wijzigings- of annuleringskosten welke vaak tot 100% kunnen zijn. Soms is het toegestaan met bijbetaling van een bepaalde toeslag.
Bovendien naast de wijzigingskosten van de luchtvaartmaatschappij brengt het reisbureau vaak ook nog administratiekosten in rekening:
Dus even heel goed informeren wat de kosten zijn !