In januari ga ik mijn grote liefde weer bezoeken in Tunesie… Nu willen we elkaar graag eerder zien en heb ik al gezocht naar een retourtje monastir - amsterdam… Maar voor zover ik kan zien kost dat rond de 400 euro… Weet iemand nog sites of reisbureaus waar je voordelige losse tickets kan krijgen?? Ik hoor het graag…
Vaak is via Brussel een stuk goedkoper. misschien is dat een optie voor je.
Beiden hebben regelmatig goedkope vluchten, zeker als je buiten het vakantieseizoen gaat.
Je kunt ook rechtstreeks naar de site van Jetairfly gaan of kijken bij Neckermann België.
Op donderdag hebben ze vaak speciale aanbiedingen zodat je al voor 55 € een enkele reis hebt.
Een andere site waar soms goedkope tickets worden aangeboden: http://www.reisepreisvergleich.de
Je kunt ook vanaf Amsterdam vliegen, door een andere vertrek mogelijkheid te selecteren. Kijk wel even bij de chartervluchten, anders schrik je van de hoge prijzen! In februari 2008 had ik een retour Djerba gevonden voor 156 euro.
De prijs is natuurlijk afhankelijk van de reisperiode, wanneer je boekt, etc…
Ik boek zelf altijd via www.tuifly.com en vlieg vanuit Keulen. Ga in januari weer naar Tunesië en heb voor een retourtje € 110 betaald. Let wel op dat de prijzen per dag verschillen (tip: vrijdag zijn de prijzen het voordeligst).