Vliegticket Mexico

Hoi,

Ik wil dit jaar naar Mexico gaan en vanuit Mexico wil ik naar het zuiden reizen.
Nu vraag ik me af of je een enkele vliegticket kunt boeken naar Mexico??? omdat ik nog niet weet vanuit welk land ik terug naar NL zal gaan vliegen.

Ik hoor Heel graag van je!!! ook als je andere tips hebt over goedkope vliegtickets

Dank je!

Mieke

Je kunt altijd een enkele reis boeken inderdaad (vaak wel duurder dan een retourtje trouwens. Er zijn wel allerlei trucjes om aan goedkopere tickets te komen door bijvoorbeeld een open jaw ticket te boeken (bijvoorbeeld heen vliegen vanaf Amsterdam en terugvliegen op Düsseldorf). Ook kun je binnenlandse vluchten het beste via een lokale maatschappij boeken. En zo is er nog veel meer… wij zijn er erg goed in :-)! Al tickets van 650 euro naar Brazilië gevonden in hoogseizoen (meestal vind je pas iets vanaf 800 euro) en tickets naar Cuba in de meivakantie (dure periode) voor 530 euro. Terwijl normaal rond de 700 euro al goedkoop is…:slight_smile:
Kunnen we misschien verder meedenken? kijk eens op onze website!

Ik heb ook wel eens een enkele reis geboekt. Het kan wel maar is inderdaad een stuk duurder dan de helft van een retourtje, vraag me niet waarom?!.. Als je op zoek bent naar goedkope (retour) tickets kan ik www.paperflies.com aanraden. goede aanbiedingen en mooie site vind ik.

Heb je er zelf wel eens geboekt?