Beste leden,
Als ik nu al vliegtickets boek voor maart/april 2013 moet ik dan vooraf/gelijktijdig een doorlopende reis/annuleringsverzekering boeken of kan dit nog op een later tijdstip voor de aanvang van de reis.
Mvg Hans
Beste leden,
Als ik nu al vliegtickets boek voor maart/april 2013 moet ik dan vooraf/gelijktijdig een doorlopende reis/annuleringsverzekering boeken of kan dit nog op een later tijdstip voor de aanvang van de reis.
Mvg Hans
Hoi Hans,
Onze doorlopende annulerings-optie, van Centraal Beheer, zegt hetzelfde als die van een losse annuleringsverzekering:
De verzekering moet aanwezig zijn als, of starten maximaal enkele dagen na, het boeken van de reis.
M.i. terecht, als de maatschappij dit niet zou doen krijg je mensen die ‘toevallig’ pas de verzekering sluiten als ze enkele maanden later (doch nog ruim voor aanvang van de reis) weten dat ze moeten gaan annuleren/wijzigen door dan al bekende ziekte. En da’s niet eerlijk naar de maatschappij toe en naar de andere premiebetalers, ik heb graag dat de andere premiebetalers ook maar 1% of minder kans hebben dat ze gaan claimen en niet 100% …
Zal voor andere maatschappijen denk ik ook zo zijn.
Sukses,
<Erik> & [Samdya]
:storm: