Vliegticket boeken naar meerdere landen. Wie kan me helpen?

Hey,

Ik ben van plan om in 1 jaar of langer in meerdere landen te gaan rondreizen/werken.
Nu hoorde ik dat je online een ticket kunt boeken waarmee je naar verschillende landen kunt vliegen.
Heeft iemand hier ervaring mee???
En heeft iemand ervaring met deze site?
http://www.roundtheworldflights.com/RTW-round-the-world-flights-special-offers.aspx

Ik hoor heel graag van je!!!:slight_smile:

Wij zijn erg tevreden over kilroy travels (travels.kilroy.nl)! Zij bieden verschillende around the world tickets aan, maar geven meteen ook adviezen over bestemmingen, vervoer, verblijf etc! Ze kijken met je mee welke landen je wil bezoeken en stemmen het ticket hierop af. Heel fijn!

1 like

Ik ben ook tevreden over Kilroy.

Je kunt ook Vliegwinkel proberen.

Je hoeft niet altijd een round-the-world ticket, soms is een retour met lange stopover ook handig, of een open jaw.
Zo had ik ooit een open jaw met lange stopover: heen Amsterdam - Denpasar - Perth met 2 maanden lange stopover in Indonesië, terug Sydney - Amsterdam. (Dus doordat het niet terug was uit Perth, heet het een open jaw.)

Ga langs bij Kilroy en Vliegwinkel en vraag goed door naar alle opties. Het is dan natuurlijk wel handig als jij al weet wanneer je waar heen wilt.

Via Wereldwijzer app