Ik ben Nienke Oostenbrink.
Ik zit nu nog op school, maar na mijn eindexamen wil ik heel graag een soort wereldreis maken. Ik ben van plan om met een around the world ticket van Kilroy te gaan.
Is er iemand die dat ook al gedaan heeft?
Ik wil graag naar Zuid-Oost Azië, dan naar Australië en misschien Nieuw Zeeland en dan naar Vancouver en afsluiten in New York ofzo. Ik denk dat ik ongeveer 6 maanden weg wil.
Heeft iemand nog goede ideeën of plannen?
Wat heerlijk om op die manier wat van de wereld te ontdekken. Ben je al op het Wereldreis Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en je reis.
Wat een goed idee! Mijn ex vriendin heeft haar reis ook geboekt bij Killroy. Ze heeft vrij goedkoop het volgende ticket kunnen boeken; Londen - Auckland, Auckland Sydney, Syndney Bangkok, Bangkok - Londen Het kostte haar zo’n 1050 euro. (Ze vloog via Londen omdat t.z.t de Pond voor ons erg goedkoop was).
Ze heeft dit ticket moeiteloos meerdere keren verzet en verandert en ik kan het je zeker aanraden om even langs Killroy te gaan!
Wat ontzettend gaaf! Moet je zeker doen. Twee jaar geleden ben ik zelf een half jaar wezen reizen. Mijn vriendinnen en ik hebben toen ook bij Kilroy een wereldticket geboekt en dat is ons heel goed bevallen. Wij zijn vanuit Nederland naar Bangkok gevlogen. Toen hebben we rondgereisd en zijn vanuit Bali vertrokken naar Peking. Over land zijn we naar Tibet, Nepal en India gegaan en vanuit daar zijn we via Noord Amerika naar Zuid Amerika gevlogen. Daar hebben we nog 2,5 doorgebracht en zijn toen vanuit Costa Rica teruggevlogen naar Nederland. In totaal hadden wij 16 vluchten voor nog geen 2800 euro (incl. belastingen, enkele overnachtingen en verzekeringen).
Kilroy kan heel veel regelen. Als data niet zoveel uitmaken kun je goedkoop uit zijn. Ik raad je echt aan om langs te gaan bij het kantoor en je plannen te vertellen. Heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier!!!