kreeg net een bericht van mijn reisbureau, Kilroy travels, dat ze nu tijdelijk een wereldticket vanaf Londen hebben voor selchts 779 euro. Ik geloof dat het een vaste route is, maar hij ziet er erg leuk uit.
Hoi! Ja die vluchten zijn erg goedkoop maar je vliegt naar erg dure plaatsen, niet bepaald de backpackers route! Als je daar dan veel voor overnachtingen en maaltijden kwijt bent wordt het toch veel duurder dan bv vliegen naar India, Tailand, midden Amerika om maar eens wat te noemen. Kijk goed welke landen je zou willen bezoeken. Rond de wereld gaan klinkt leuk maar dan wil je ook wel wat zien en meemaken!
Goed zoeken naar de beste deal (meest interessante bestemmingen en het prijskaartje) voor jou.
Groet Nanouk
Ook ik heb gekeken en naar kilroy gebeld voor dit ticket. Het is inderdaad zo dat het wat dure bestemmingen aandoet, maar dan nog. Minder dan 800 euro voor een ticket! En als je zelf je bestemmingen aan elkaar plakt, zoals jij ook terecht zegt, tot een wereldreis zit je gauw op 1800-2200 euro. Die 1000 euro extra zakgeld tov dat goedkopere ticket heb ik er dan misschien wel voor over.
En lang ben ik niet van plan in Hongkong te blijven. Ik trek omhoog naar Peking, vlieg dan met een binnenlandse vlucht weer terug naar Hongkong en vlieg dan weer door. En in de rest van China is het wel goedkoop.
HEY!!
Ik ben net klaar met mijn studie dus heb nu (even) alle vrijheid. Oktober vond ik wel een mooie tijd omdat het dan koud gaat worden in nederland…
Op ‘de’ reis vind ik het belangrijk om veel mooie natuur te zien, gezelligheid, cultuur en veel te genieten. Graag wil ik, als het uitkomt, even vrijwilligerswerk doen met dieren. Met het ticket (around the world) kom je ook in Australie en Nieuw-Zeeland, hier zijn veel opties voor werk. Dit lijkt mij eventueel ook leuk om te doen (en handig om even wat bij te verdienen). Ik weet niet of het in mijn profiel staat, maar ik ben 21 jaar. Heb jij een rijbewijs? Ik heb er jammer genoeg nog geen geld en tijd voor gehad. Ik wilde als eerste instantie de reis alleen maken (hiervoor heb ik twee reizen gemaakt met twee vrienden naar Thailand en Costa Rica) omdat mij dat een grote uitdaging leek. Maar na heel wat twijfels en enge ‘alleen reizen’ verhalen gehoord te hebben, heb ik mijn profiel op reisgenootjes gezocht gezet. Het lijkt mij erg leuk om samen met iemand te reizen en dingen te beleven maar vind het ook belangrijk om mijn eigen weg te gaan. Als je allebij iets anders wil dat je dan die richting opgaat en na een paar dagen weer afspreekt. Dat lijkt mij de ideale reisgenoot ;-).
Wat voor studie heb je gedaan of ga je nog doen? En wat zijn verder je intresses?
Mijn hobbies zijn snowboarden, klimmen, uitgaan en dansen en filmen. Ik ben nu afgestudeerd voor grafisch vormgever en wil misschien volgend jaar de film academie gaan doen.
Verder sta ik open voor…VEEl! Dus heb jij spannende ideeen, tell me!
Heb je hyves of facebook? Of misschien een foto van jezelf? Dan heb ik beetje een beeld met wie ik aan het mailen ben :-).
Hieronder vind je mijn hyves adres, maar als je geen lid ben weet ik niet of je het kan zien… http://daantje-h.hyves.nl/