Soort vliegticket

Hallo iedereen.

Ik lees hier en daar dat veel ervaren reizigers zweren dat je beter losse tickets kan kopen vooor een wereldreis ipv round the world ticket.

kan iemand mij vertellen hoe je dan elk land binnenkomt met een enkeltje??

Waarschijnlijk is deze vraag al 100x gesteld maar ik kon hem niet vinden dus ik stel hem nogmaals…

Mijn hoofdstops zullen zijn

costa rica
azie 2x
nieuw zeeland
omgeving FIJI

Alle tips en info zijn welkom

Thanks

Hoi,

Vraag me precies hetzelfde af en kan je dus helaas niet helpen. Heb je misschien al via andere manieren informatie hierover verkregen.

Mijn stops zullen zijn:

aankomst Chili.
Van Costa Rica naar US.
India
Thailand
Indonesie
Australie.

Thanks!

Ik heb lang vergeleken, maar ik heb uiteindelijk toch echt gekozen voor een round-the-world-ticket. Namelijk… ik kon een ticket Amsterdam - Londen - Buenos Aires - Christchurch // Auckland - Sydney - Bali // Hong Kong - Londen - Amsterdam kopen voor 2250 inclusief alle toeslagen en reserveringskosten. Hierbij zijn de - vluchten en de // reizen over land.

Losse tickets waren toch echt duurder geweest, bovendien zijn die veel lastiger om te boeken als je data veranderen. Ik heb geboekt bij World Ticket Center in Amterdam en dat beviel erg goed. Maar, ik moet nog op reis dus of het echt werkt weet ik nog niet, haha. Maar… we gaan er maar vanuit dat het werkt!