Ticket around the world of losse tickets

Hi,

ik ben van plan om in het najaar een reis te maken. Maar wil eigenlijk naar Zuid Amerika en naar Zuid-Oost Azië. Ik wil eigenlijk alleen maar naar Bangkok vliegen en vanuit laos of vietnam naar Brazilie. En vanuit Brazilie terug naar NL. Ik heb geen tijdsplanning. Maar ik vroeg me af of het goedkoper omgewoon allemaal losse tickets te boeken. Iemand hier ervaring mee???

Alvast bedankt.:finger:

losse tickets was destijds voor mij goedkoper, omdat ik ook de transsiberie express heb gedaan. Maar elke situatie is anders.

Hangt er m.i. wel een beetje van af of je de gok wilt wagen of dat je liever van tevoren je vluchten zeker wilt hebben (en ook de prijs). Heb zelf voor de zomer een rond de wereld ticket geboekt bij een reisbureau (Wereldcontact) voor een redelijke prijs. Of het goedkoper kan weet ik niet, maar ik moet er niet aan denken om in Japan op jacht te moeten gaan naar een last-minute ticket naar Nieuw-Zeeland. De vlucht is doorgaans het enige dat we boeken voor onze reizen. Slaapgelegenheden zoeken we onderweg wel op. Je vindt altijd wel iets. In Japan kun je bijv. altijd nog een kartonnen doos huren om in te slapen. Maar normaal zoeken we een hotelletje hoor!

Dit is geen bericht maar reclame!!!
De post s op 7 verzchillende berichten gepost!!!
Blokkeren die hap!!!