Vliegticket boeken bij Indonesische maatschappijen

Een lunchpakket? Laat me niet lachen a.u.b., je bedoelt een doosje met een klein plastic bekertje water, een klein reepje en iets vettigs in plastic of soms een cakeje. Op de meeste binnenlandse (< 1 uur) vluchten wordt alleen nog op bestelling geserveerd. Garuda is (nog) een uitzondering.

Wie moet hier in Nederland wat van leren?

N.B. Als je wat vaker in Indonesië gaat vliegen en niet alleen op de drukke lijnen, zul je met vertragingen moeten leren leven.

Wie het kleine niet eert … Niet zo negatief Sumbar (je doet me een klein beetje aan iemand denken). Wat ik bedoel met ‘kunnen ze hier wat van leren’ is dat dit op de Nederlandse vluchten allang niet meer gedaan wordt, waar je ook naartoe gaat en dat vond ik juist zo leuk in Indonesie.

Woon je zelf in Indonesie of ga je vaak naar Indonesie ? Wij hebben echt geen last van vertragingen gehad, aangezien hier ook nogal negatief over wordt gedaan, maar misschien hebben wij dan mazzel gehad, wie weet.

Indesco

Nou Indesco… bij deze alvast gefeliciteerd, :kus: Ik zal (een beetje) aan je denken die dag als ik in het vliegtuig zit, want daar was dit topic uiteindelijk om begonnen…

Dank je wel lieve Thomassie en ik wens je veel plezier; mocht je nog iets willen weten, dan hoor ik het graag van je. En leuk dat je straks toch nog een klein beetje aan mij denkt op weg naar het mooie Indonesie met zijn vriendelijke mensen, mooie natuur, mooie eilanden, lekker eten … en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer !!! Indesco

PS. Probeer beide tickets in Indonesie (SBY-DPS/DPS-CKG) tegelijkertijd te regelen met korting, dat moet lukken en dan kun je de rest van je geld lekker in Indonesie spenderen.

nou op de heenweg kregen wij ryst met kip en groenten en dan drinken erbij ,maar dat was op het vliegveld tijdens het wachten omdat het vliegtuig kapot was ,in het vliegtuig kregen wij alleen water en kon je eten kopen ,en op de terugweg hadden wij ook vertraging en toen kregen wij een macdonald menu op het vliegveld vind ik toch netjes heb ik bij garuda nooit gehad of bij lion air en ik vlieg toch elk jaar in indonesie al zo,n 35 jaar ,en vertragingen moet je in indonesie altyd incalculeren en ik ga ervanuit ik heb vakantie tyd zat ,heb geen haast meestal ga ik voor een maand ,ik vind trouwens de tickets naar indonesie op het ogenblik harstikke goedkoop ,had die van mij te vroeg gekocht ,maar maakt niets uit als de vakantie maar goed is groetjes

En dat is het belangrijkste, dat je lol hebt. Indonesie is uberhaupt al een goedkoop land, dus we hebben niets te zeuren, maar het blijft toch altijd een beetje Nederlands, dat zunige hahahahaha. Indesco

Wat is dit weer een merkwaardige opmerking. Als je maar lol hebt? Dus Nederlanders hebben altijd maar te zeuren.
Geef nu eens echt advies en lig niet te zeuren. Ik heb nog steeds geen enkel serieus advies van jou gezien Indesco. :tssk:

Ondanks vaak chaotische toestanden in Indonesië (o.a. met het vliegen) ga ik er steeds weer graag heen en ga na een maand ook weer graag terug naar huis. :tongue:

En jij bent wel serieus ? Je mag best een eigen mening hebben, maar waarom altijd zo negatief ? Lees mijn advies bij Java-Bali-Lombok-Flores nog maar eens. (quote=Sumbar;466704]Ondanks vaak chaotische toestanden in Indonesië (o.a. met het vliegen) ga ik er steeds weer graag heen (weet je dat zeker ? niets anders dan alleen maar negatief nieuws van je gehoord) en ga na een maand ook weer graag terug naar huis. :tongue:
[/quote]

:dag:Indesco