vliegreizen

Goedendag
Graag zou ik eens willen weten wat de goedkoopste manier is om naar Brisbane/Australië te vliegen.
Er zijn vast mensen die mij hierin kunnen adviseren.
met vriendelijke groet
Marthy Hoogendijk

De goedkoopste manier is goed de aanbiedingen in de gaten houden. Dit door je in te schrijven op de diverse mailingsites zoals: Ticketspy, Vliegennaar.nl, vakantiepiraten.nl etc. Je in de omringende landen inschrijven op de mailinglijst van KLM, Lufthansa, Qantas, Etihad, British A., Al Italia etc. want vanuit Duitsland of Londen wil het nog wel eens voordeliger zijn. Maar ik heb ook een vlucht vanuit Milaan voor 650 aangeboden zien worden. Je moet dan wel eerst naar Milaan…

Kiezen voor lange of meerdere overstappen (zie mijn voorbeeld van Milaan) wil vaak ook de prijs verlagen. Maar ook vroegtijdig boeken, net na publiceren van de prijzen, wil wel eens helpen.

Tot slot bieden de Chinese luchtvaartmaatschappijen met grote regelmaat zeer voordelige vluchten richting Austalie.

Kortom een eenvoudige vraag waar niet eenduidig en eenvoudig antwoord op te geven is. Als je dan toch een eenvoudig antwoord wilt: Schrijf je in op Vliegennaar.nl en je krijgt een mailtje wanneer er een vliegticket onder de jouw gewenste prijs wordt aangeboden. En dan maar hopen dat het ook voor de periode geldt dat je wilt / kan.

Schrik niet, maar dit is zo’n voorbeeld (Brisbane onder de 500 euro!):