Vliegreizen naar Hanoi

hallo, Ik ben op zoek naar goedkope vluchten naar hanoi met niet teveel overstappen en reistijd ik wil in januari naar vietnam cambodja en laos . Wie weet er een goede site?

Een keer overstappen op Bangkok scheelt je een hoop geld. Vanuit Bangkok kun je goedkoop met AirAsia (www.airasia.com) doorvliegen naar Hanoi.
Wij zijn vorig jaar met Emirates via Dubai op en neer naar Bangkok gevlogen voor €414,-, maar heb geen idee hoe de prijzen nu liggen.

Indien je via Bangkok vliegt is het mss ook een idee om op de terugreis een aantal dagen nog daar te blijven (als je de tijd hebt iig).

succes met zoeken!

Ik vind www.skyscanner.net erg goed
succes

Rechtstreeks met Vietnam Airlines vanaf Frankfurt. Wellicht wat meer reistijd met de auto maar wel relaxed op vakantie.

Hallo Johnkerr,

Helemaal met Bart eens.
rechtstreekse vlucht is relaxter. Geen overstap, gewoon zitten en je bent er.
De kosten van de rit naar Frankfurt wordt ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijke parkeerkeertarieven.
Kostenverhogend kunnen de winterbanden zijn die je dus in Duitsland wel moeten hebben omdat je in Duitsland gaat rijden in januari ( ga er dan vanuit dat je met de auto naar het vliegveld gaat natuurlijk).

gr
Ton.

Hallo,

Met LOT Polish Airlines, van Amsterdam/Dusseldorf naar Warschau, vanaf Warschau rechtstreeks naar Hanoi.
Wij hebben al geboekt voor volgend zomer (juli), 2100 euro voor 2 volw en 2 kinderen!! Geen geld dus.

Groetjes Claudia

Hallo Claudia,

Ook wij hebben al geboekt, 9 juli vertrek met LOT, idd een koopje, en lid van Star Alliance dus zal geen slechte vlucht zijn :slight_smile:

1 like

Hier de reviews van LOT LOT Polish Airlines Customer Reviews - SKYTRAX
kun je zelf kijken of het wat is.

via polen is toch wat te duur 1100 euro

Bedankt voor de tip, hoewel de reacties mij niet altijd wat zeggen.
Dit jaar met United airlines gevlogen, echt niets bijzonders, terwijl bv Egypt air ontzettend meeviel.
Ga je blog lezen!

O ja, wanneer dan?
Wij met 4-en, 2 volw en 2 kinderen 2110 euro, vind ik niet duur. In het hoogseizoen!

Hallo Johnker,

Zou je misschien je vertrekdatum vanuit Vietnam of andere landen kunnen geven.
Dan kunnen andere mensen misschien ook meezoeken en jouw attenderen op een vlucht die aan jouw criteria voldoet.

Je hebt gelijk dat LOT €1100 kost; waarschijnlijk zijn de kinderen van Barbamama 1 onder 2 en 1 onder 12 jaar. Dan kom ik wel aan een prijs van rond de €2100 voor een reisgezelschap van 2 volwassenen en 2 kinderen.

Omdat je in januari gaat is het hoogseizoen in Vietnam en niet in Juli ( is laagseizoen en zijn tickets wat goedkoper ).

Normaal gesproken moet je in januari vanaf waarschijnlijk amsterdam naar Hanoi voor tussen de 7 en 900 euro pp rekenen. Afhankelijk van maatschappij en overstaptijden.

Misschien een overweging.
Ga eens op diverse sites van reorganisaties kijken voor een startpakket. In de prijs zit dan het ticket en de eerste en/of tweede overnachting en over de transfer van het vliegveld naar je hotel hoef ook niet meer na te denken. De prijzen vallen soms echt mee, komen gewoon in de buurt van een gewoon ticket.
Nadeel is wel dat je je tijden en overstappingen niet in de hand hebt.

gr
Ton.

Mijn 2 kinderen zitten onder de 12, nl 8 en 11 jaar, en idd is juli laagseizoen.

En we hebben LOT geboekt bij d-reizen, scheelt 200 euro tov bv connections.be,bij LOT zelf boeken is nog duurder.

Hoi, ik weet niet of je inmiddels al hebt geboekt. Maar China Airlines biedt vaak goedkopere vluchten aan vanaf Amsterdam naar Bangkok. Vanaf Bangkok zijn wij met Vietnam Airlines naar Hanoi gevlogen. Deze vluchten hebben wij uiteindelijk bij het reisbureau geboekt, maar via cheaptickets (vliegtickets.nl etc) kun je deze zelf ook vinden. Je kunt inderdaad ook kijken of Air Asia vanaf Bangkok vluchten aanbied naar Hanoi. Dat kan aanzienlijk schelen. Mocht je nog binnenlandse vluchten willen boeken is Jetstar een prima/goedkope maatschappij! Alvast veel plezier!

hoi, heb zelf net geboekt bij Cathay Pacific voor maart 2011 en was €870 kwijt voor de tickets.

Amsterdam-Hongkong-Hanoi
Ho Chi Minh - Hongkong - Amsterdam

Hai Linda,

Ja precies, Cathay Pacific is/was voor mij persoonlijk ook de beste optie qua tijd, geld, service…