Goedkope tickets Hanoi

Hallo allemaal,

Ik ga vanaf februari zes maanden stagelopen in Vietnam. Waar oh waar vind ik goedkope tickets?!

Groetjes,

Marleen Brouwer

Hoi,

om direct op Hanoi te vliegen zou je kunnen kijken bij Vietnam Airlines… vanuit Duitsland. Voor 879,- vlieg je naar Hanoi, vanaf Frankfurt. Kijk voor prijzen: http://www.vietnamairlines.de/reiseplanung/eco09.htm

Om goedkoper in Hanoi te komen, zou ik bijvoorbeeld eerst op Bangkok vliegen. Kijk bijvoorbeeld eens naar: Emirates of LTU/AirBerlin. Je kunt vanuit deze steden namelijk snel, gemakkelijk en spotgoedkoop verder vliegen op Hanoi of Ho Chi Minh… met AirAsia.
Wat ook nog een optie zou kunnen zijn: met AirAsia vanuit London naar Kuala Lumpur! Ja dit is nu mogelijk… al voor zo’n 170pond kan je in KL zijn!

Het zijn een aantal suggesties, hopelijk heb je hier wat aan! Succes!

:wereld:

Hallo,

wat I love Travel zegt zou ik ook doen naar Bangkok vliegen en dan met airasia doorvliegen dat is veel goedkoper.

gr van Moira

moira haalt me de woorden uit de mond.

want?

Ken je die uitdrukking niet?

Omdat ik hetzelfde wilde zeggen als je antwoord ervoor.

hallo allemaal, het boeken van air asia, kun je dat het beste via hun site doen booking.airasia.com. Ik wil een retourtje bangkok-hanoi boeken.
Alvast bedankt voor de reactie!

als je al een datum weet kun je het beste zo vroeg mogelijk online boeken. bij airasia is hoe eerder je boekt goedkoper.
www.airasia.com en dan thailand kiezen en dan invoeren naar hanoi en dan krijg je een overzicht met de prijzen. soms is een dagje eerder of later een stuk goedkoper.

ok bedankt voor je reactie, maar jij hebt goede ervaringen hiermee? Zowel met betalen (moet zeker met creditcard?) en met betrouwbaarheid qua op het tijdstip vliegen dat is aangegeven (aangezien ik op doorvlucht ben dan). Heb je toevallig nog tips om een visum voor Thailand en Vietnam van te voren te regelen in Den Haag/ te laten regelen door visumdienst/ of ter plekke te regelen?

voor thailand hoef je geen visum aan te vragen als je er niet langer dan 30 dagen blijft dat krijg je vanzelf als je het land in komt als je van plan bent om gelijk door te vliegen naar hanoi zou ik visum voor vietnam hier aan vragen bij hun ambassade je kan ook een paar dagen in bangkok blijven om vervolgens door te vliegen naar hanoi dit kan een stuk voordeliger zijn qua ticket en het is echt geen straf om een paar dagen in bangkok te verblijven want het is een fantastische stad
gr dirk

Ik weet niet hoe het er tegenwoordig voor staat, maar ik heb vorige maand een ticket geboekt bij qatar (www.qatarairways.com[URL=“http://www.qatarairways.com”]) voor ongeveer 750 euro. Van Frankfurt naar Ho chi minh. Ze gaan vast ook wel naar Hanoi…
Frankfurt was gewoon het goedkoop en te doen met de trein (+/- 100 euro).
Succes!!

Weet iemand ofdat Air Asia vliegt vanuit Bangkok vliegt via het vliegveld Bangkok Suvarnabhumi airport (BKK)?
Nog een andere vraag; ik moet mijn paspoort nog verlengen voordat ik vertrek, nu istie nog geldig maar geen 6 maanden. Kun je dan een ticket boeken via Air Asia? (omdat je je paspoortnummer moet invoeren) maar ik vraag me af of dat wijzigt als ik mijn paspoort verleng en hierdoor mijn paspoortgegevens niet meer kloppend zijn…
Last question: 'Pre-book your checked bagage online and save up to 50%). Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat en of het aan te raden is?
Alvast dank voor de reacties…

Hallo,

Ja je vliegt vanaf het normale vliegveld in Bangkok ik heb gevlogen van Udon Thani Thailand naar Bangkok en we zijn gewoon op het grote vliegveld in Bangkok aangekomen.

Je bent verplicht om een paspoort te hebben dat 6 maanden of langer geldig dat zijn ook de regel van imigratie. Dus je zult hem moeten verlengen. Het vliegticket boeken kan dus niet. Tussentijds veranderen zou wel kunnen maar geeft een hoop gedoe.

Dat moet je altijd doen want anders mag je je 15 kilo die je mag inchecken niet inchecken dan zou het lijken alsof je alleen maar hangbagage hebt. Je moet gewoon betalen voor het inchecken van bagage die onderin het vliegtuig gaat.
Je moet overal voor betalen je hebt ook bij Airasia geen vaste zitplekken je wacht in een rij en wie het meest vooraan staat heeft de goeie plekken. Je hebt ook ene optie expresboarding daar betaal je zoals gewoonlijk extra voor maar dan mag je als eerste het vliegtuig in vaak met een klein groepje.

Succes

gr van Moira