Vliegtickets Hanoi

Hoi allemaal,

Ik ga in augustus naar o.a naar Hanoi Ik had een vraagje: Volgens mijn reisleidster van vietnamonline.nl kan je alleen via asiaairlines.com je vliegticket boeken. Maar ik vind dat best wel een beetje eng want,je moet dan via die site betalen geloof ik. ben bang dat mijn geld opeens verdwenen is of je de ticket niet krijg…Kan je een ticket naar Hanoi ook niet via iets anders boeken ofzo??

Ik heb alleen maar goede ervaringen met airasia, vlieg al meer dan 6 jaar met airasia bij binnenlandse vluchten.

Je zal idd AirAsia bedoelen (www.airasia.com), de bekendste lowcost airline in Azie. Ik vlieg regelmatig met AirAsia en boek dan ook altijd online. Geen enkel probleem, het is een betrouwbare website. Betaling met creditcard. Creditcard-houder moet normaal gesproken ook een van de passagiers zijn.

Ik weet niet precies hoe je gaat vliegen, maar als je bijvoorbeeld van Amsterdam naar Bangkok vliegt en vanaf daar verder vliegt naar Hanoi met AirAsia, zorg dan wel voor voldoende overstaptijd !! In dit geval worden het 2 losse tickets en dan wordt de bagage niet doorgelabeld naar de eindbestemming.
En verder: mocht je vlucht in Bangkok met vertraging aankomen, waardoor je de AirAsia doorvlucht naar Hanoi mist, dan moet je een heel nieuw ticket kopen voor AirAsia.

Daarom dus zorgen voor voldoende overstaptijd…

Oke…Je kan dus alleen maar met een credit card betalen of zijn er nog andere opties ??

Via de website van AirAsia kan je alleen met creditcard betalen vanuit NL.
Maaaaaar…op Vliegtarieven.nl vind je ook de vluchten van AirAsia en daar kan je ook met iDeal betalen :slight_smile:

Oke top! Dan ga ik het doen via ideal dat is een supermanier om te betalen vind ik!

Kun je anders niet gewoon via de luchthaven van bangkok een vlucht boeken naar hanoi? stel dat je inderdaad vertraging heb dan ben je wel even 100 euro kwijt p.p en dat is toch wel behoorlijk wat

Hallo,

Je kunt zeker te weten op het vliegveld tickets kopen maar airasia werkt zo dat hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.

Weet je misschien ook hoe duur de ticket is als je hem daar koopt ongeveer?

Hallo,

Geen flauw idee misschien iemand anders? Ik koop altijd mijn vliegticket via internet.

Dat je alleen via de site van Air Asia vliegtickets naar Hanoi kunt boeken is werkelijk waar onzin.

Als je met onze site alle Vliegticket aanbieders afzoekt, vind je erg aantrekkelijke prijzen van o.a

Cathay Pacific
Malaysia Airlines
KLM
Air France
Singapore Airlines
China Southern
en nog andere.

Zoek zelf door op de volgend link te klikken naar Vliegtickets HanoiOok boek je dan op Nederlandse sites.

1 like

als het via internet €100 per persoon is dan zal het op de lucht haven rond de €120 zijn is meestal wel wat duurder maar het verschil is nooit zo heel erg groot

1 like

Reuze bedankt voor de tips! Nu nog mijn goedkeuring van mijn werk voor deze vakantie en dan ik helemaal blij:)

Tuurlijk zijn er meerdere maatschappijen waarmee je een ticket naar Hanoi kunt boeken. Alleen heb ik het vermoeden dat vietnamonline haar een ticket naar Bangkok heeft aangeboden, vervolgens heeft gezegd dat ze dan een voordelig ticket met lowcost-airline AirAsia kan bijboeken voor BKK-HAN v.v., en dat dit enkel via de website van AirAsia kan…

Ja dat klopt idd!!

@ Anna

Maar Anna, ik ben nu wel erg benieuwd waar je de goedkoopste hebt gevonden en met welke maatschappij je gaat vliegen, en waarom?

Ik kan pas in april gaan boeken omdat,mijn zit met zijn tentamens…dus dan kan het je pas laten weten…weet je misschien ook hoe duur de tickets ongeveer zijn naar bangkok als je in april koopt voor als je in augustus weg wilt gaan?? Ik had wel een beetje rondgekeken en bij worldticketcentre zag ik wel redelijke prijzen in iedergeval…Iemand nog tips voor goede sites om de tickets te kopen??

Anna:wereld:

als je tickets zoekt een paar maanden voor dat je vertrekt kijk dan ook zeker bij vertrekken vanaf dusseldorf, brussl,parijs of londen dit kan honderden € schelen

Ik kan eindelijk gaan boeken…Ik ben nu ff aan het kijken voor tickets…Ik denk dat ik met eva airlines ga want,ik hoor dat echt goede verhalen over: goede service,veel beenruimte enz en ze zijn meestal de goedkoopste. Zag gister een ticket naar bangkok voor 740 dat is toch best wel goedkoop voor augustus toch?? Ik boek eerst de ticket naar bangkok en dan kijk ik nog verder voor hanoi…

Hallo,

De veel beenruimte is vooral voor de Evergreen klas die ze hebben bij Eva Air. De economy is gewoon standaard net als vele andere vluchten. Dus voor de extra beenruimte hoef je als je economy vliegt niet echt te doen. China Airlines is ook altijd vrij goedkoop zelfde kwa beenruimte als Eva Air in Economy klas.