Ik heb de volgende vraag; graag wil ik deze zomer (begin juli) voor ongeveer 3,5 week naar Vietnam. Ik heb me laten vertellen dat het slim is om op Bangkok te vliegen en verder te gaan met Air Asia.
Heeft iemand ervaring met rechtstreekse vluchten naar Vietnam, of Bangkok?
We willen het graag een beetje goedkoop houden, maar het lijkt moeilijk te worden onder de 1000 euro te blijven.
ik heb geen ervaring met vliegen naar vietnam al dan niet rechtstreeks maar wel met vliegen op bangkok, als je rechtstreeks wil vliegen op bangkok kijk dan ook eens om vanaf dusseldorf of brussel te vliegen dit is vaak goedkoper bijvoorbeeld met air berlin vanaf dusseldorf
als je toch een tussenstop wil nemen omdat dit goedkoper is kijk dan bij emirates, egypt air of turkish airlines
Directe vluchten zijn gemiddeld rond de 300 euro duurder dan met een tussenstop. 1000 euro is ook wel een beetje de prijs die ik op dit forum vaker heb langs zien komen.
Als je het goedkoop wil houden, dan is een tussenstop in Bangkok aan te bevelen. Goedkoop hotelletje in de buurt van het vliegveld pakken, of op het vliegveld zelf blijven (afhankelijk van hoe lang je moet wachten). Wij zijn vorig jaar ook via dusseldorf met Emirates naar Bangkok gevlogen en toen door met Airasia. Is zeer goed bevallen en kostte 550,- voor retour. Ik weet niet of je nu nog steeds voor die prijs kunt vliegen, maar dat een overstap veel scheelt staat vast.
Rest de vraag of de tijd en moeite opweegt tegen de besparing…
Sluit ik me bij aan. Ik ben via Kuala Lumpur gevlogen, maar dat is volgens mij wat duurder dan via Bangkok. Via Bangkok lijkt me het meest handig als je minder dan 1000 euro wilt betalen. Ik denk dat je zeker wat zult hebben aan bovenstaande tips!
hoi hoi, ik ben zelf weken bezig geweest om te zoeken wat nu het goedkoopst was om in Vietnam te komen. We kwamen uiteindelijk bij Cathay pacific air uit. En wat denk je, als je via D-reizen boekt ben je nog het goedkoopst uit en je hebt nog wat extra garantie.