Ik vlieg in november ook met Aeroflot, voor de prijs kon ik het niet laten. Op 2 tickets scheelt het een hoop centjes, die we in Vietnam weer goed kunnen gebruiken .
Ik ben deze week teruggekomen van een fantatische reis door Vietnam en ben met Aeroflot gevlogen. Had van te voren al flink wat horrorverhalen gehoord over de maatschappij en over de overstap op Moskou, maar daar is niets van uitgekomen! Ik raad iedereen lekker aan om daar te boeken want het scheelt inderdaad behoorlijk wat geld. Op de langste vlucht (Hanoi-Moskou of Moskou-Hanoi) heb je een perfect toestel, nog best wat beenruimte en een schermpje in de stoel voor je waar je flink wat films op kunt kijken. Ook krijg je genoeg te eten en te drinken. Op de heen vlucht hadden wij van Amsterdam naar Moskou ook zo’n vliegtuig en terug van Moskou naar Amsterdam een wat mindere (zonder schermpje), maar dat is ook maar 3 uurtjes vliegen.
We hadden heen slechts ruim een uur overstap tijd, maar we stonden zelfs een half uur voor boarden bij de gate. Overal staat perfect aangegeven waar je naartoe moet, je wordt vanzelf langs de Transit balie geleid en je koffers worden overgezet. Terug hadden we langer tussen de vluchten (4 uur), maar je hebt genoeg winkeltjes en eettentjes op het vliegveld waar je je kunt vermaken.
Veel plezier nog allemaal voor de mensen die gaan!
dank je, dat stelt mij in ieder gerust voor mijn reis in juli
Hier ook. Mijn vriendin zag het niet helemaal zitten. Ik zal er dit bericht eens laten lezen. Was het eten ook nog goed te doen of zou je zelf wat te eten meenemen voor tijdens de vlucht? Ook hier lees je zo af en toe wat over. Maar opzich mogen we al niet klagen met de Aeroflot tarieven.
Volgende week donderdag stappen wij met gerust hart in het vliegtuig van Aeroflot, bedankt voor alle reactie’s en commentaar… het stelt ons erg gerust.
Bedankt Ruelf, voor mij duurt het nog wel even voordat ik met Aeroflot mag (november) . Ik heb er nu een gerust gevoel over !