Goede en betaalbare vliegticket vanuit Europa naar Vietnam

waarschijnlijk al heel vaak gevraagd:

vanuit welk land/welke luchthaven is het betaalbaar om naar Ho Chi MIn city of Hanoi te vliegen ?
Malaysia Airlines heb ik al gehoord (nog niet gecheckt) Quatar Airlines…

andere suggesties ?
Via de HUB Bangkok of Kuala Lumpur ?

ik ben in voor goede (goedkope) raad !
groet,
Erik/Meerlo
vertrek na 11 juli, terug (alleen mijn vrouw) op 11 augustus

…want ik blijf om er te gaan werken !

Hey Erik,

Kijk even voor die periode met behulp van Skyscanner welke maatschappij dan het goedkoopste is. Vervolgens via de site van de maatschappij zelf verder zoeken.

Heb wel al een aantal weken geleden met iemand meegezocht, houd je hart maar vast (en je creditcard ook), want de prijzen vallen niet mee die periode!

Succes met zoeken!
Britt

Onze ervaring is de route via Bangkok met Egyptair. Je hebt dan een tussenlanding in Cairo. Wij hebben dit al twee maal gedaan en is ons goed bevallen. Vervolgens met Ais Asia doorvliegen naar Vietnam. Deze hebben goede aanbiedingen als je van te voren boekt.

groet corenwilna>>>:wereld::zon02:

Ben nog vergeten te vermelden dat Egyptair naar Bangkok vliegt vanaf Amsterdam naar Cairo en vervolgens naar Bangkok.

groeten corenwilna>>>:wereld::zon02:

Op skyscanner retour vanaf Frankfurt naar Ho chi Minh City heen op 11 juli en terug op 11 augustus met Thai Airways voor 770 euro via Flugladen.de

Als je alleen een ticket voor de heenreis neemt ben je vrijwel net zo duur uit.

Hallo Erik,

Ik vind het altijd een uitdaging om de goedkoopste tickets te vinden.

Maar geef ik Nunu helemaal een compliment, zijn inderdaad de goedkoopste vanaf Frankfurt.
Alle tickets vanaf A’dam zijn al 100 euro pp duurder minimaal met meer overstappen en dus meer reistijd.

Trein naar Frankfurt vanaf Tilburg kost je 55 euro pp voor een enkele reis.
Misschien via een budget vliegtuigmaatschappij wat goedkoper om te vliegen naar Frankfurt??

gr.
Ton.

Hoi Erik,

Kijk eens voor een vlucht met Aeroflot via Moskou.
Ik vlieg deze maand voor 525 euro naar HCMC en terug vanaf Hanoi.

gr
Roy

Ik heb tot nu toe alleen maar goede verhalen over Aeroflot gelezen op het forum. Hoop dat ze ook betaalbare tickets voor je hebben als jij gaat!

Ik heb je berichttitel trouwens iets aangepast, zodat het makkelijker te vinden is via zoekmachines.

Groetjes, Anne