Aankomende zomer wil ik graag naar China vliegen en ik ben nu een beetje aan het oriënteren.
Als ik naar vluchten zoek komt vaak de maatschappij Aeroflot als goedkoopst eruit, en ik vroeg me af of het een goede/betrouwbare vliegmaatschappij is? Heeft iemand hier ervaring mee? Of andere aanbevelingen qua vliegmaatschappijen die naar China (hong kong) vliegen?
Beste Romee, check eens de site van Emirates met stopover in Dubai, scheelt stukken met KLM met een goedkope stopover kom je uitgerust in China aan. Wij doen het ook ticket ca Euro 7
mvg
Hoi Romée,
wij vliegen via Dubai met Emirates naar China. Scheelde flink met KLM. Aeroflot hadden wij ook eerst al optie, maar naar beetje speuren en omdat ik zelf graag ooit wel eens Dubai wilde zien is de mogelijkheid om met Emirates een stop-over op Dubai te doen een super kans.
Google Aeroflot even. De één is positief de ander negatief, je moet het voor jezelf uitmaken.
Via Duitsland vliegen kan ook een goede optie zijn om geld te besparen of via Brussel.
Swiss heeft ook vaak goede aanbiedingen, en scheelt dan niet eens zoveel met Aeroflot. Gebruik de vergelijkingssites om prijzen te vergelijken maar ga daarna gewoon naar de site van de airline. Kan soms ook nog wat geld schelen!
Ik ga van de zomer zelf ook voor het eerst naar China. Wij zagen toevallig Aeroflot ook voorbij komen, maar hebben uiteindelijk gekozen voor Finnair. Wij hebben op internet even gekeken naar recensies over Aeroflot waardoor ik niet altijd even gerust gesteld was. Hierboven is al eerder gezegd dat er positieve en negatieve reacties waren, maar het was ons een beetje afgeraden. FinnAir scheelt ook niet heel veel met Aeroflot, ieder geval niet op wat wij wilde vliegen (Amsterdam - Chongqping & Hong Kong - Amsterdam). Kijk anders even op vliegwinkel.nl