Met welke maatschappij naar Thailand?

Hoi! Ik wil komende zomer in Juli en Augustus naar Thailand. Welke maatschappijen zijn goed om mee te vliegen en niet te duur? Ik heb goedkope tickets gevonden van Aeroflot Russian Airlines gevonden… Iemand hier ervaring mee? En wat is je mening hier over?

Vroeger zou ik zeggen dat vliegen met Aeroflot “vliegende doodkisten waren”,maar hun vloot is recent nog vernieuwd.
Goedkope maatschappijen om te vliegen(wel niet rechtstreeks zijn)Egyptair rond de 490euro
Swiss air heeft dikwijls ook promoties rond de 600euro!!
Turkische airlines prijs ook rond de 600eurro
Airberlin;rond 550euro
Etihad airways hebben dikwijls ook promoties rond de 600euro.
Rechtstreekse vluchten:klm rond de 800euro;eva air rond de 750euro,China prijs idem!(hang van de periode af wanneer je vertrekt.

Sawadee ,
Volgende maand vertrek ik voor 5½ week naar Thailand . Ik vlieg met Qatar airways , vanaf Frankfurt naar Bangkok . Tussendoor heb ik een stop in Doha ( Qatar ) . Heeft iemand ervaringen met deze stop ? Is het daar een tijdje ( 10 uur ) uit te houden ??
:chin::chin:

Het nadeel wat ik wel vind van de hele goedkope aanbieders zijn de overstap/wacht tijden die zijn vaak heel erg lang (Aeroflot,Egyptair) Als je met dit soort maatschappijen vliegt zou ik daar wel goed op letten (de meeste vliegvelden zijn nou niet de leukste om 10 uur of meer rond te hangen)

Ik lift even mee op jullie discussie. Komend weekend wil ik de knoop doorhakken en Finnair komt er voor mij steeds uit als voordeligste aanbieder. Zijn jullie ervaringen met deze luchtvaartmaatschappij positief?

Ikzelf vlieg zaterdag met royal Jordanian voor slechts 539 euro’s naar Bkk.
Had tervoren ook al op de site van Fin Air gekeken,toen lagen de prijzen een beetje langs de hooge kant(780euro’s)Hoeveel vragen ze nu voor een vliegticket naar Bkk?

als je tickets zoekt kijk dan ook naar vertrek vanaf dusseldorf en brussel soms loop je zo tegen een mooie aanbieding aan

ik vlieg in juli naar bangkok met airberlin vanaf dusseldorf rechtstreeks en voor € 689 heb wel al in november geboekt

Wij voor dezelfde prijs vanaf Schiphol met China airline in augustus, geboekt in januari.>>>

Lekker hoor rechtstreeks en voor een mooie prijs! Vind de >>>tijden van China trouwens ook super