Vliegen

in februari willen wij weer naar johannesburg vliegen ,bij het zoeken naar tickets kwam ik een retour tegen voor 365 euro met iberia !
heeft iemand hier ervaring mee??is het misschien toch verstandiger iets meer uit te geven ??

Hallo Judith.

Iberia maakt onderdeel uit van de alliantie OneWorld waar ook onder meer British Airways en American Airlines onderdeel van uit maken. Ze voldoen dan ook aan de standaarden van deze alliantie. Goedkoop hoeft zeker geen duurkoop te zijn en zou voor deze prijs de tickets boeken. Je zit 2 X 10 uur in de lucht, dus wat kan je gebeuren (behalve neerstorten, maar dit is niet gebonden aan luchtvaartmaatschappij). Alleen even kijken wat de overstaptijd is in Madrid.

Groetjes Remco.

Wij zijn een paar jaar geleden met Iberia naar Cuba gevlogen en alles is toen echt perfect verlopen. Bijkomend voordeel van Iberia: je vliegt onmiddellijk in de goede richting (zuidwaarts) terwijl dat vanuit België bv. met KLM of British Airways niet het geval is. (Ik weet uiteraard niet waar je woont). Als je in Spanje niet te al lang moet wachten op de correspondentievlucht, zou ik in geen geval twijfelen. Voor die prijs vlieg je niet eens naar Griekenland! Wij vertrekken in november en betaalden meer dan 800 Euro, weliswaar niet met Iberia.

ik heb te lang gewacht…tickets zijn weg …ga maar weer verder zoeken !

Bij dergelijke superaabiedingen dient men inderdaad onmiddellijk toe te happen. Een ticket vinden van rond de 500 Euro blijft zelfs al een hele prestatie. Succes met jouw verdere zoektocht!

Hoi Judith,

Dat is een fantastische prijs! Meteen doen zou ik zeggen :zon02:,
Waar vond je deze scherpe prijs?

Groetjes uit de bush,

Corné.

Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

op vliegtarieven.nl …maar het was binnen een half uur verdwenen !
we gaan nu maar " gewoon" voor 660 met virgin atlantic .
ik had geen zin om nog langer te wachten op eventuele spetterende aanbiedingen (had ik misschien wel moeten doen )
Corné,we komen in ieder geval terug naar balule ,(afgelopen maart waren we bij jullie )maar waar we logeren weet ik nog niet .

Turkisch airline al gekeken en de Emiraten die hebben nu aanbiedingen.

Judith, welke data wil je precies vliegen? EgyptAir heeft nu aanbiedingen vanaf € 466: http://www.egyptair.com/English/Pages/SpecialOffersDetails.aspx?OfferId=556

ik heb al tickets gekocht ,660 euro met virgin atlantic!
bedankt voor de reactie.
groetjes judith