Met iberia airlines naar ZA

Hallo,

Mijn vriendin en ik zoeken volgend jaar een 20 daagse fly en drive te doen in het noordoosten van ZA. Wij zijn nu aan het kijken voor vliegtickets en ik heb bij iberia wel voordelige prijzen gezien. Iemand hier al ervaring mee?
Is 424 euro per retourticket, vertrek Brussel en aankomst Johannesburg.

Ja momenteel, zijn er veel aanbiedingen, maar of dit ook voor volgend jaar is? Met Wk2010 dan…??
Heb je ook gekeken voor jouw reisdatum volgend jaar of dat dan ook goedkoop is?? Ik denk dat er zeker en opverstap in Madrid bij zit en je dan best lang er over reist. Maar ja als je dat niet erg vindt, geen probleem. Met Iberia is goed vliegen>>>

sus6 met plannen, in welke maand willen jullie in ZA zijn??

groet uit een winderig Kyalami

Ik denk dat ze bij Iberia nu voordelige prijzen hanteren en met het WK hun eventuele geleden verlies opvangen. Heb gekeken voor vertrek half maart 2010 en terugkomst begin April.
De prijs was 424 per persoon incl alle taksen en fees, en toen heb ik voor de grap ook is gekeken voor de prijs in Juni . 2580 euro per persoon!!!
Idd de reis omvat een stop in Madrid maar de vliegreizen voor die prijs zijn nooit een pretje. We bekijken het zo dat het uitgespaarde bedrag op de vlucht in ZA kan gebruikt worden voor een privaat park te bezoeken of dergelijke.

We gaan vooral het noorden en oosten bezichtigen, enig idee wat voor weer we kunnen verwachten??

groetjes

In welke periode gaan jullie naar ZA??:dag:

Als jullie een fly & drive willen boeken kan het voordeliger zijn om ook daadwerkelijk op een combinatie van vlucht én autohuur te zoeken. Maar 't kan natuurlijk nooit kwaad om ook de afzonderlijke prijzen van vliegticket en autohuur te weten…
Half maart - begin april is hier in het bushveld (noordoosten van Zuid-Afrika) in elk geval ‘herfst’. Kan nog wel redelijk warm zijn en af en toe een (flinke) regen- en of onweersbui. Verder prima. Bushveld wel redelijk dicht doordat alle bomen en struiken in het blad zitten. Dat maakt het wild spotten wel wat moeilijker maar het ziet er wel allemaal erg aantrekkelijk uit. Veel jong wild.

Mochten jullie nog op zoek zijn naar accommodatie, kijk dan eens op onze website. Wij hebben een lodge en particulier wildpark helemaal in het noorden van de provincie Limpopo, dichtbij de grens met Botswana. Onze lodge is te gebruiken als snelle stop van 1 nacht bed & breakfast tot en met een volledig verblijf van 3 weken met alle maaltijden, excursies en workshops naar keus.

Zie: www.zazoetravel.com voor meer informatie.

Veel plezier bij de voorbereidingen van jullie reis. Mocht je ons persoonlijk willen spreken, kom dan naar de Vakantiebeurs in januari 2010 in de Jaarbeurs Utrecht of naar de Fiets & Wandelbeurs eind februari 2010 in de RAI Amsterdam.

Natascha Snelder

Ja, maart/april begint de herfst, maar nog steeds heerlijk warm weer overdag, kan dan wat meer afkoelen 's avonds. De bladeren zitten nog aan de boom, dus moeilijk om wild te spotten. Ook regent en onweer het nog in die periode.
Hen je al ideeen waar jullie precies heen willen gaan?

groetjes uit een heerlijk warm zonnig Kyalami:zon02: