Goedkope ticket naar Johannesburg

Hallo allemaal.
Wie weet een goedkope ticket naar Johannesburg??
Ik zit niet aan een bepaalde tijd vast en ook de vertrek airport is geen probleem. Ik woon in Portugal, maar als het de moeite waard is, reis ik eerst naar een ander land. Wie helpt?? Met dank uiteraard.

Met Iberia kan je naar ZA te reizen, Gewoon even zoeken bij de verschillende vliegtuig maatschappijen. Vaak zijn er aan biedingen, zeker als je geen vaste periode heb om te gaan.
Lufthansa, Iberia, Air France, Swiss, BA
Egypt air en Turkisch airline kunnen de goedkoopste zijn vaak.
suc6

Bedankt, echter deze maatschappijen heb ik al opgezocht. Voor 1 1/2 maand kom je niet klaar onder de 769 euro.
Verleden jaar kon vanwege familie problemen, de reis niet doorgaan. TOEN had ik een ticket van 385 euro met Afriquia, maar ja, de mij van Ghadaffi he???
Ik blijf zoeken.

Ja wij hadden afgelopn jaar ook gevlogen met Afrqiah air, is nu echt onmogelijk.

Probeer Egyptair of Turkisch airlines. Anders helaas een duurder ticket aanschaffen!

Ik blijf zoeken. Kyalami, is daar niet dat race circuit op zo-n hoge afvalberg??? Zie mijn andere bericht naar jou, maar volgens mij waren ze dat toen aan het bouwen toen ik in ZA was…

egyptair 556

ethiopian begint al vanaf 275, je moet ff op hun site verschillende data combineren.
https://www.ethiopianairlines.com/en/booking/requestair.aspx

(en vanuit BRUssel is het soms stukken goedkoper dan vanuit AMS)

Kan een optie zijn.

Uuuh nee, Die race track is er al sinds 50 jaar.

groet,
Annemieke

Ethiopian is me erg goed meegevallen ! Heel moderne vlilegtuigen en heel goeie service. Daar kunnen er heel veel, heel wat van leren.
Je doet wel een tussenstop in Addis, maar dat is juist leuk, ff de benen strekken en Ethiopische koffie drinken ! (heerlijk! )

Wij een goedkope vlucht met Lufthansa geboekt op cheaptickets.be
Van Brussel via Frankfurt naar Johannesburg (met airbus A380)
Prijs 503 EUR periode November
goede vluchturen