Ticket Buenos Aires voor slechts 475 Euro

Ik zit nu in Buenos Aires en heb een ticket kunnen vinden voor 475 Euro van Amsterdam naar Madrid en non-stop naar Buenos Aires met Iberia. Gewoon goed zoeken op het internet en direct zodra je de aanbieding ziet boeken!

Alleen lullig als je dan niet het vliegtuig in komt

Volgens mij is 2 x 475 euro ook gewoon 950 euro, maar dat is goedkoop toch?

Nee slimmerd…
Dat is dus voor een retour!! all in!

De landensites van Iberia hebben inderdaad vaak last minute aanbiedingen voor het laagseizoen. Vooral vanaf Dusseldorf kan je betrekkelijk goedkope vluchten scoren, maar dus alleen in het laagseizoen.

Voorbeeldje retour voor 502 euro: http://www.iberia.com/de/ofertas-vuelos/Dusseldorf-Buenos-Aires/

Ik zag ook al aanbiedingen voor september met Lufthansa.
Retour Brussels-Frankfurt-Buenos Aires ook voor 465euro.
Voor oktober-november zag ik al enkele prijzen van 738euro,heen/terug.
Ik ga nog even afwachten,ik zoek tickets voor eind oktober.

Je kan de nieuwsbrief aanvragen via de website van Lufthansa,soms wel erg goedkope aanbiedingen.

Greetz.
Bart.

De prijzen van die tickets hebben gegarandeerd een relatie met het hoog- en laagseizoen hier. Als je nu naar Argentinië gaat, midden in de winter, kun je gewoon goedkoper vliegen dan in bijvoorbeeld oktober of daarna. Ik ken nu al zoveel mensen die hier in het aangename Argentijnse voorjaar (okt/nov) naar toekomen, dat kan alleen maar betekenen dat de vliegtuigen voller zitten en de tickets voor betere prijzen worden verkocht (getuige de post van Bartie).
September is overigens een prima maand om bijvoorbeeld het noorden van Argentinië te doen, erg aangenaam. En als je nu wilt komen kun je lekker op de latten gaan staan in Bariloche of Mendoza.

groet,

Jan

hoi allemaal,
in augustus ga ik voor 5/6 maanden stage lopen in buenos aires, maar ik ben nog opzoek naar een goedkoop ticket, de goedkoopste is 890,-(meeste aanbiedingen zijn een maand geldig) met Iberia weet iemand nog andere goedkope alternatieve.
groetjes

Een ticket van 5,6 maanden zal niet lukken denk. Dan moet je gewoon rond de 1000 euro betalen

Zat effe te kijken voor juni-juli tot oktober en daar zitten de vluchten goed vol zo te zien.

Ik zelf heb overigens ook nog nooit in een half lege boeing of airbus gezeten, volgens mij zit het nog best goed met de weinige vluchten die naar Argentinie of Brazilie gaan

Lufthansa geeft dit

Fuel and Security Surcharge (YQ)EUR302.00Passenger Service Charge - Dom. (RD)EUR29.08Airport Security Charge (DE)EUR10.54Custom and Immigration Services Tax (International) (QO)EUR7.19Airport Tax (XR)EUR20.85Passenger Service Charge - Intl (RA)EUR14.27Security Tax (TQ)EUR1.80TotalEUR385.73

Knap als je dan voor pak hem beet 100 euro per ticket in BA bent

Als dat zo is dan vind ik dat wel erg goedkoop voor Lufthansa tickets. De keren dat ik met Lufthansa heb gevlogen vond ik prima (maar ja, dat dacht iedereen tot voor kort van Air France ook…).

Ik vlieg het liefst met BA en die hebben ook hele fijne tijden om te vliegen(de nacht in)

BA. Buenos Aires :frown:

Of British Airways

Ik heb nu toch een ticket gevonden onder de 700euro met vertrek op 30oktober.
Ik heb namelijk 641 euro betaald voor een retourvlucht,alle taxen inbegrepen.Dit alles met Alitalia.Een goeie aansluiting Brussel-Rome-BA,met nachtvluchten.

Nu ik mijn tickets heb, kan ik nu mijn reis plannen.:slight_smile:

Groeten.
Bart.

Dat is een nette prijs inderdaad… Wel een ticket-verzekering afgesloten? Ik heb niet zoveel vertrouwen in AlItalia namelijk >>>

Hallo,

Nee,ik heb geen ticketverzekering.
Ik ben op zoek waar ik eventueel nog zo’n verzekering kan krijgen.
Ik weet dat Alitalia vorig jaar in nauwe schoentjes zat en bijna failliet ging.
Maar begin dit jaar is er een samenwerking met KLM en Air France die Alitaia terug winstgevend wilt maken.
Dat is natuurlijk nog altijd geen garantie.

Als er iemand weet waar ik zo’n ticketverzekering kan afsluiten,geef een seintje.

Chau.

Zojuist 3 tickets voor familie met vertrek vanaf Dusseldorf geboekt: heen 18 november, terug 17 december. Totaal incl. alle kosten was ik 501 euro per persoon kwijt :slight_smile: Daar word je wel weer vrolijk van natuurlijk.

Goed werk! Met welke maatschappij?

Ja, ik ben ook geïnteresseerd naar welke maatschappij. Heb wel een paar aanbiedingen bij IBERIA gezien, maar dan moet je s’ochtends om 7 uur vertrekken en de hele dag in Madrid wachten, maar dan heb ik ook een treinkaartje nodig en een hotel…
Ik ben eigenlijk van plan om eind oktober tot eind april weer naar BA te gaan. Ik denk echter dat het me niet meer lukt om voor 475 te gaan…