Vliegen vanuit Thailand naar Australië

Beste Thailand fans,

Ik ga vanaf december rondreizen in ZO Azië en natuurlijk ook Thailand. Nou ben ik van plan om na 4 maanden ZO Azië te verlaten en door te vliegen naar Cairns Australië om daar nog 1.5 maand te reizen van Cairns naar Sidney.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Is 1.5 maand voldoende tijd voor Australië en is 4 maanden voldoende voor Thailand, Laos, Viëtnam, Cambodja en Indonesië?

Ik hoor graag jullie mening en kennis!

Vriendelijke groet,
Robbert

Met airasia kun je vanuit Maleisie (Kuala Lumpur)naar Perth, Melbourne of the Gold Coast vliegen. Dikwijls heb je promotievluchten voor een habbekrats met Air Asia. Verder vliegt Jetstar ook naar verschillende plaatsen van en naar Australie vanuit Azie.De meeste wereldeizigers maken veel gebruik van het vliegtuig en hebben een rond-de-wereldticket. Dat wil zeggen een ticket waarmee in een bepaalde vliegrichting rond de wereld kan vliegen met een maximum en/of vast aantal tussenstops.Weet wel dat je met Air Asia van Londen naar Azie kunt vliegen,misschien daar je reis aanvangen?
gegroet:georgessiam.
www.airasia.com

Australie kun je 1 jaar rondtrekken en og niet alles hebben gezien ik zou proberen om wat langer daar te zijn

Ik zou Australie helemaal overslaan en alle maanden in de Aziatische landen besteden. Genoeg te zien en te doen…

je kan met air asia vanaf phuket naar australie vliegen (gold coast) ook kan je met virgin airways vliegen vanaf bangkok ook deze hebben vaak mooi prijzen
4 maanden voor 5 landen in zuid oost azie… ik zou voor laos, vietnam en cambodja een maand per land uit trekken en voor thailand 2 of 3 indonesie is zo groot met zo veel verschillende eilanden welke allemaal weer hun eigen karakter hebben dat je daar waarschijnlijk je gehele reistijd van 5.5 maand wel zou kunnen door brengen ik denk dat je niet genoeg tijd hebt om dit allemaal te bezichtigen anders ben je meer op de vlucht dan dat je op reis bent
kortom ik zou een paar landen schrappen en aan jou de keuze welke landen dat worden persoonlijk zou ik australie laten valen omdat die 1.5 maand daar qua budget gelijk staan aan 3 a 4 maanden in zuid oost azie en je op die manier (als je genoeg tijd hebt) je al die andere landen wel zou kunnen bezichtigen