Vliegen vanuit Bangkok naar Vietnam

Hallo,
Ik heb een vraag. Wij zijn van plan om in de maand julie vanuit Bangkok naar Vietnam te vliegen. Dit is in principe niet duur. De vraag die we nu alleen hebben is of het voordeliger is om nu al de tickets te boeken via airasia of dat je dit ook nog voordelig tzt in Bangkok kunt doen. Kan iemand ons hierbij helpen?
Groet,
Wanneke

Ik weet niet wat “niet duur is” maar ik ga in april en ook opzoek naar een ticket en er zijn nu prijzen tussen de $50 en $120
Je kan er niets van zeggen hoe het met de prijzen gaat .Als je nu een ticket voor max rond de $75 kan boeken zou ik het nu doen.

Ze vliegen wel erg vroeg vanuit Bangkok ,Vietnam airlines is ook een optie vliegt rond 12.00 ,wel duurder als AirAsia.

Vaak is vliegen van Bangkok naar Saigon het goedkoopst

Heel toevallig gisteren geboekt bij Air Asia , 2 personen, voor een weekje Saigon.Vertrek op 23 juni,vanuit Bangkok, retour 30 juni. Prijs van het retourticket was de schandalig hoge prijs van 12 dollar en 8 cent per retourticket.
Alleen jammer dat je met de vrij hoge airport tax in Saigon, het reserveren van de stoelen, de in te checken bagage en de verzekering dan toch nog uit komt op ruim 114 euro/ 57 euro per persoon. Maar toch niet duur voor een ticket.

Geen verkeerde prijs.Maar naar Saigon vliegen is om wat voor reden dan ook altijd goedkoper dan naar Hanoi .

Ik ben opzoek naar een enkele Bangkok-Hanoi voor 4 april ,zit totaal geen beweging in de prijs ,steeds $120

Persoonlijk zou ik zo snel mogelijk boeken, nu zijn er nog veel promo prijzen (Air Asia) beschikbaar. Als je tzt in BKK gaat boeken zijn deze wellicht niet meer te verkrijgen.