Kan iemand mij vertellen wat de goedkoopste manier is om van Bangkok naar Vietnam te reizen? Alvast dank.
Frans
Met Air Asia heb je een enkeltje Bangkok - Hanoi voor zo’n €45,- Helaas vliegen ze nog niet op Saigon.
Ik heb vaker met Air Asia gevlogen en kan het je aanraden. Anders zou je met de bus van Bangkok naar Phnom Penh en vandaaruit met de bus naar Saigon. Of je dan veel voordeliger uit bent betwijfel ik. Succes, Annelies
Dank voor je reactie. Denk je dat er wel andere maatschappijen zijn die wel op Saigon vliegen?
Vietnam Airlines vliegt vanaf Bangkok naar Saigon.
Er zullen er vast wel meer zijn, mogelijk Thai Airways of Bangkok Airways probeer daar op internet achter te komen. Nog even een tip: vliegen naar Bangkok vanaf Dusseldorf is een stuk goedkoper dan vanaf Amsterdam.Succes, Annelies
Air France vliegt ook 3 keer per week naar Saigon vanaf BKk. De andere 4 dagen van de week vliegen ze naar Hanoi.
sinds 2 weken ofzo vliegt air asia ook op saigon!
ik heb al geboekt!:dag:
Da’s balen, ik heb al een retourtje Hanoi - BKK in huis, geboekt bij Air Asia! Bedankt voor de tip, anderen zullen er zeker iets aan hebben.Succes met de voorbereiding van je vakantie.