Vliegen tussen p.princesa en El nido.

Hallo,

Ik lees veel verschillende berichten dat er wel of geen vluchten zijn tussen P.princesa en El nido.
Dit vanwege beperkt tijdsbestek.
Het is mij bekend dat er mini vans rijden maar die doen er 6/8 uur over.
Uurtje vliegen klinkt toch aanlokkelijker.
Is er iemand die mij meer duidelijkheid kan verschaften.

Mvg Mic

Joh t is echt prima te doen met van, ik heb er 5 1/2 uur over gedaan. 8 uur is echt overdreven. T is ook een mooie route! Ongetwijfeld een stuk goedkoper :wink: en je pikt meteen iets van de mooie omgeving mee!

Die minivans zijn inderdaad ook prima te doen. Er zijn wel vluchten vanaf Puerto Princesa, maar reken wel op een flinke rekening. Het is namelijk een private transfer met een watervliegtuig. Dat is natuurlijk wel spectaculair en once in a lifetime: http://www.airjuan.com/airjuan-destinations.php

Als kosten toch belangrijk zijn, zou ik kiezen voor de minivan. Minder comfort en je doet er langer over, maar daar is de prijs ook naar. Wanneer je aangeeft dat je wagenziek bent, kun je vaak naast de chauffeur plaatsnemen :wink:

Ik had bij daytripper online geboekt echt top service! Vriendelijke driver die je bij hotel oppikt en bij hotel weer afzet :slight_smile:

wat zijn de prijzen van de vluchten of de vans of de prive vans

Ik zal wel in de verkeerde van gezeten hebben maar er zaten 3 mensen meer in de past. En dan op de grotendeels onverharde wegen na flinke regen.
Nee, was geen plezier. Misschien dat de weg nu klaar is, dat zou een hoop schelen.