Korikong heeft een paar maanden gelden hier op het forum melding gemaakt van een nieuwe maatschappij die half mei zou beginnen met vluchten tussen Puerto Princesa en El Nido. Ik kan het bericht helaas nergens meer terug vinden.
Heeft iemand hierover meer informatie? Wat is de naam van die maatschappij en hoe zijn de tarieven?
Hallo hans,
Het gaat hier om South Phoenix airways http://southphoenixairways.com/index.html
Ik had het bericht dat men deze route zou gaan vliegen op een duitstalig filippijnen forum gezien, was compleet met bronvermelding maar kan het ook zo gauw niet meer terug vinden. Een enkele reis PPto E-N zou op 2800 pesos uitkomen. maar ik heb verder niks meer vernomen of deze vliegverbinding ook inderdaad is begonnen. En zag zogauw op google ook niks hierover. je zou via e-mail South Phoenix kunnen vragen hoe het zit, of anders het reisburo van El-nido artcafe zal het ook wel weten hoe het precies zit. Het zou zeker een hele verbetering zijn als er tussen Puerto en El Nido gevlogen kan worden, veel mensen zien toch wel op tegen een rit in een van van 6 tot 8 uur of als je pech heb en in de modder blijft steken 10 uur. Succes met het uitzoeken en laat wat horen van je op het forum als je weet hoe het precies zit.