Vliegen naar Phuket?

Dag allen,

wij gaan in juli 2012 naar Thailand voor 3 weken. Hartstikke top en we hebben er zin in! :zon02: Alleen zijn we nu een beetje aan het kijken:

We willen vanaf Chiang Mai naar Khao Sok. Ons plan was om van Chiang Mai naar het zuiden te vliegen en vanuit daar een bus (of ander vervoersmiddel) naar Khao Sok te nemen.
We dachten er aan om op Surat Thani te vliegen, maar dat kan helemaal niet vanuit Chiang Mai heb ik begrepen. De enige zuidelijke bestemming is Phuket.

Is het handig om op Phuket te vliegen en vanuit daar naar Khao Sok te gaan? Of toch via BKK of met de trein naar Surat Thani?

We kijken ontzettend uit naar onze vakantie! Was het maar alvast juli! :cheer:

Is het handig om op Phuket te vliegen en vanuit daar naar Khao Sok te gaan? Of toch via BKK of met de trein naar Surat Thani?

Het is toch altijd handiger als je iets kan doen op een paar uur i.p.v. een hele dag…of langer…
:chin:

Khao Sok is prima te bereiken vanuit Phuket, dus geen enkel probleem om op Phuket te vliegen.

Hoi Allemaal,

Ik wil eind februari van Surathani naar Chang Mai reizen.
Ik denk dat ik dan het beste van Surathani naar Phuket kan gaan met de bus en dan een vlucht pakken van Phuket naar Chang Mai.

Mijn vraag is hoe lang het duurt met de bus van Surathani naar Phuket… En is het mogelijk om op het vliegveld in Phuket een ticket te kopen of is het veel goedkoper om het van te voren al via internet te doen?

Groetjes Marlot

Beide bedankt!! We vroegen ons voornamelijk af of dit mogelijk was, maar we gaan dus vliegen op Phuket. Nogmaals bedankt! :slight_smile:

surat thani naar phuket moet je toch wel een uurtje of 4 met de bus uittrekken. Ik zou van suratthani naar bkk vliegen en dan een aansluitende vlucht naar chiang mai. Bij air asia is het hoe eerder je boekt hoe goedkoper het meestal is.

1 like