Vliegen met een baby

Heenvlucht verliep heel vlotjes behalve het wachten aan de kleine gate (Antwerpen. meer een grote dokterswachtzaal) en voor de take off in het vliegtuig wegens vertraging.
Vlucht was kleine drie uren.

Ja, erg primitief allemaal hè. Het wordt tijd dat ze ook eens een fatsoenlijke bar / cafetaria met wat zitplaatsen creëren in de check-in ruimte.

Ze waren wel druk aan het werken aan een nieuwe gate.

Maar ik ben fan. Bijna nog handiger dan Oostende.

Ik ben ook fan hoor. Slechts een uur op voorhand aanwezig zijn en voor ons maar 20 min. rijden!

Nee thuis blijven of een andere bestemming waarbij u (uw baby) een ander niet tot last is mogen van u niet verwachten u heeft er recht op. Dat het halve vliegtuig zich kapot zit ergeren jammer dan, dikke pech. Beste mevrouw denk toch eens na het kan toch niet zo zijn dat uw filipijnse kennissen een babytje willen laten zien andere reizigers het moeten ontgelden dit is toch de wereld op z’n kop. Dat u de vergelijking met het roken niet snapt doet het ergste vermoeden en vrezen voor uw mede reizigers.

:biggrin: Grappige tekst humpie1955. Doet mij ook het ergste vermoeden en vrezen over uw persoon.

Vooral inhoudelijk erg sterke reactie

Persoonlijk ben ik ook geen fan van babies in het vliegtuig. Had jaren geleden de pech er één achter te hebben zitten die zonder overdrijven driekwart van de vlucht gehuild heeft. Werd er helemaal gek van.
't Zou fijn zijn als er een aparte ruimte in een vliegtuig gecreeerd kan worden waar ouders met kleine kinderen kunnen zitten, afgescheiden van de rest. Zet daar wat fijne bedjes voor de babies in, dan hoeven ze ook niet de hele tijd op schoot bij één van de ouders, want ik kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment ook vervelend wordt.
Zo komt iedereen uitgerust aan, ouders, kinderen en overige passagiers.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind huilende baby’s ook niet leuk. Niet in een vliegtuig en niet ergens anders. Maar ik vind wel dat mensen met baby’s even goed het recht hebben om een vliegtuig te nemen, al zou ik het persoonlijk ook niet doen. Het lijkt me voor de ouders van zo’n huilend kind ook niet echt prettig.
Apart zetten, dat zou een oplossing zijn. Net zoals vroeger de rokers ook apart achterin zaten.

Zo komt iedereen uitgerust aan, ouders, kinderen en overige passagiers.

Niemand komt uitgerust uit een vlucht.
Maar vooral de gepensioneerde generatie, die nooit tijd hebben, klaagt altijd terwijl die op vluchten met grote voorsprong het meest onbeschoft zijn.
Aan de gate was een dame met hondje iedereen aan het wegduwen inclusief iemand op krukken. Voorsteken tijdens het uitstappen en handbagage van andere mensen gewoon ergens anders plaatsen.

Mijn ouders zijn ook soms zo.

Als iedereen wat meer hulpvaardig en begrijpend zou zijn komen we al heel veel verder.

Kinderen een andere kijk op de wereld geven is essentieel.
Zo kweek je geen norse generatie die alles voor gegeven neemt.

Zojuist vlucht amsterdam bangkok v.v. achter de rug met aeroflot. Vooral bkk moskou (10 uur) 1 groot drama met jankende babies. Om 1 van de naive dromertjes van hier boven te citeren “ik heb er recht op”. Vraag heeft u ook het recht om mijn vlucht en die van enkele tientallen medereizigers te vergallen? Of dacht u het weer met oordopjes op te lossen? Misschien moeten babies even wachten om die “noodzakelijke andere kijk op de wereld” te krijgen. Dit type ouders zorgt er in iedergeval voor dat ik “nors” word en niet “alles voor gegeven van ze neem”.

Ki

.

Wilde je ook een punt maken Shamporella :biggrin:

mensen hebben inderdaad het recht om te vliegen met hun baby. maar denken die ouders ook aan de gezondheid van hun baby. vliegen op grote hoogte en de straling is zeker niet goed