Hoi Carlijn,
In januari ben ik wel genoodzaakt om werkt te zoeken ben k bang, dus ik ga gewoon opzoek en zie ik wel wat er op mn pad komt:) Wwoofen lijkt me ook erg leuk en handige kostenbesparing;)
Ja lijkt me erg leuk om rond die tijd af te spreken, toch gek om dat soort dagen zonder familie en vrienden te vieren. Denk dat we elkaar ook wel eerder in Sydney in het hostel tegenkomen!
Goed dat je het zegt van je hostel rond o&n trouwens, ik was al snel even opzoek gegaan en je betaalt snel al veel geld. Ik ga erachter aan en houd je wel op de hoogte:)
Wil jij specifiek werk hebben als je gaat werken??
Gr Char
Hoi Charlotte,
Sorry voor de late reactie op je berichtje, ik kwam er net achter dat ik nog niet gereageerd had! Ben je al druk bezig met inpakken en afscheid nemen enzo?
Het is bijna zo ver he!
Wat je zegt over Wooffen vind ik inderdaad ook! Lijkt me erg leuk werk en het is nog handig ook inderdaad!
Lijkt me leuk om dan rond de feestdagen af te spreken ja! Het lijkt me ook heel gek namelijk om dat zonder familie en vrienden te vieren. Ik heb al een australisch telefoonnummer dus die stuur ik je zo wel evne in een privé bericht. Heb je al een hostel gevonden?
Specifieke wensen wat betreft werk heb ik niet echt. Ben alleen niet op zoek naar een horeca baantje ofzo, dat kan ik ook gewoon in Nederland doen. Maar aan de andere kant: als dat op mn pad komt vind ik dat ook prima. Het leukste lijtk me om echt dat boerderijwerk te gaan doen. En jij? Heb jij specifieke wensen?
Groetjes!
Hee!
Geen probleem hoor… Ja, ik ga vandaag mijn backpack inpakken. En langzaamaan van iedereen afscheid nemen, echt verschrikkelijk haha. Maar we gaan een mooi avontuur tegemoet! Ik denk wel dat ik je tegenkom in Sydney de eerste paar dagen. En dan zien we wel wat er verder gebeurd. Nee ik heb toch nog geen hostel. Het zit me ergens toch niet echt lekker om dat nu al te doen, misschien wil k daar wel wat anders. Ik sprak een vriend die er nu is, en die zei dat er als je eenmaal in Sydney bent er nog wel accommodaties zijn. Ik heb ook al een simkaart. die moet ik nog activeren en dan geef ik je ook mijn nummer:)
Nee maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit waar ik ga werken. Als de nood groot is neem ik alles maar aan en anders zie k wel wat er op mn pad komt. Horeca lijkt me ook oke, maar dat doe ik indd hier in NL ook al… We zien wel. Jij al klaar met alle voorbereidingen??
Succes!
Ja ik zie je sowieso wel de eerste paar dagen, leuk! Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen joh, heel vet!? Klopt, ik moet ook nog reisdocumenten inscannen. wel handig;)
EN ik ben nog een beetje in dubio wat voor schoenen ikmee moet nemen!? Is echt wel lastig… Maargoed…Komt goed!
Succes en tot in Sydney!
Gr
Ik wens jullie allebei een goede reis. Ik moet nog iets langer wachten,ik vertrek de 20e. Ik heb er ook heel veel zin in,en misschien zien we elkaar nog? Groetjes Priscilla
hee meiden!
Hoe gaat het met jullie? Hoe hebben jullie het in Australie, en o&N leuk gehad?!
Ik ben op dit moment weer in Sydney, ga 6 jan naar Coffs Harbour. Wat zijn jullie plannen nog? Misschien kunnen we nog een keertje afspreken!
Groetjes Charlotte
Hee meiden,
ik heb het onwijs naar mn zin! Ben op dit moment in Surfers Paradise en vanaf volgende week werk ik in Byron bay voor 3 weken, daarna ga ik richting Coffs Harbour, Port Macquairie naar Sydney om vanuit daar een surfcursus te volgen voor een maand. Ik denk niet dat we elkaar dan tegen komen Charlotte… Jammer wel! Had graag degene even willen zien met wie ik aan het mailen ben
Veel plezier in ieder geval!
Ik e gesmst op het nr wat je me gaf! Niet ontvangen?? Geinig… Ik vertrek morgen naar coffs harbour! Hopelijk daar werk vinden en wil dan ook snel naar byron bay gaan, dus miss kunnen we nog meeten ergens. Sms me anders even zal je mn nr sturen!!
Xx