reisgenootjes/gezellige mensen gezocht 17 juni - 30 augustus

Hoii :slight_smile:

Ik vlieg 17 juni naar Sydney om daar 2,5mnd te gaan werken als au pair. Het is een hele relaxte job, 5 dagen 5 uur oppassen(08:00-13:00 of 13:00 tot 18:00) en de weekenden vrij.
Ik wil in de weekenden reizen en doordeweeks veel leuke dingen doen. Ik kan ook af en toe afspreken om de ene week maandag tm vrijdag op te passen en de week daarna woensdag tm zondag. Dan heb ik van vrijdagmiddag tot woensdagmiddag vrij.

Wie is er rond die tijd ook in Sydney?

Groetjes Iris

Hoi Iris!
Klinkt heel leuk wat je gaat doen!
Ik ga zelf een maandje rondreizen in Australie (de oostkust), maar ik vlieg wel op Sydney, dus ik zal daar zeker wel een paar dagen zijn! Ik kom op 2 juli (een maandag) aan en het lijkt me gezellig om elkaar daar een keer te ontmoeten!
Heb je nog wat meer info over jezelf? Hoe oud je bent etc?
Je kan me ook mailen: a.debeen@het4e.nl
Groetjes, Amber

Hey,

Ik en mijn vriendin vliegen op 3juli naar Australiƫ, ook via Sydney.
Wij blijven 1.5 maand in Australiƫ en doen heel de oostkust (tot in Cairns)
Ik denk dat we toch 1 week tot anderhalve week in of rond sydney blijven dus het zou tof zijn om dan iets samen met andere mensen te doen die dan ook al wat meer van sydney weten.
bij aankomst zitten wij in het YHA sydney voor 3 nachten, dan gaan we naar de blue mountains voor 2 dagen en dan terug naar sydney voor nog een dag of 2.
wij zijn van belgie (wij zijn beide 24jr)

Dus als je keer wilt afspreken in Australiƫ laat maar weten en misschien zien we elkaar wel in sydney :wink:

grtz