Ik ga eind februari/begin maart naar Australië om te werken, te genieten en uiteraard te reizen!
Ben benieuwd of er meer mensen rond die tijd gaan?!
Altijd gezellig om met mensen te berichten die ook gaan en wie weet zitten we in het hetzelfde vliegtuig of drinken we snel een biertje(s);).
Ik ben een levensgenieter vandaar dat ik mijn onbepaalde tijd contract in deze tijd heb op gezegd.
Stond een paar maanden stil dus daar moest iets aan gedaan worden!
Heb niet veel gespaard dus zou echt moeten werken maar dat wordt leuk en sowieso leerzaam, daarna lekker reizen richting NZ en stuk Azië.
Ben een feestbeest, jep nog steeds maar daarnaast kan ik niet wachten om de omgeving te verkennen.
Hallo marlies:vak02:
Ik vertrek de eerste week van het nieuwejaar naar australia.
Dan ga ik aan de slag voor 3 maanden bij een cattle station:beef:
Ik zal rond maart beginnen met rond reizen in australia, waarschijnlijk koop ik me een auto of een motor…
Me planning is om naar australia door te gaan naar thailand, om in Koh tao te leren duiken.
Dit is mijn facebook, als je het leuk vind om in contact te komen en om dat biertje in oz natuurlijk:dag:
ik vlieg 7 februari al. Op Brisbane en heb net als jij de opzet om door middel van werken een deel van de reis te kunnen bekostigen.
Eveneens contract voor onbepaalde tijd opgezegd om vervolgens een voglende stap te maken.
Ik sluit me aan bij jou omschrijving en wellicht zien/spreken we elkaar.
Heb jij al iets gevonden wat betreft werk eigenlijk?
klinkt als een mooi plan, werken, rondreizen en dan met name op de motor. TOP!
Maar je zegt dat je al werk hebt, hoe ben je eraan gekomen als ik vragen mag? Wel zelf namelijk het zelfde doen.
Hallo allemaal! Op 5 maart vertrek ik naar Sydney en ga ik het grote avontuur aan. Ik ben Mariska, 23 jaar en heb na mijn ontslag bij mijn baan besloten om te gaan reizen. Het is allemaal nieuw voor me om helemaal alleen naar de andere kant van de wereld te gaan en vind dit natuurlijk super spannend en heb er heel veel zin in. Graag zou ik in contact willen komen met andere reisgenoten die ook rond die tijd in Sydney zullen verblijven. Voeg me toe op facebook https://www.facebook.com/mariska.wassenaar.1 als je het leuk lijkt om met mij in contact te komen. Misschien tot later in Australie! Groetjes, Mariska
Hoi Marlies! Gaaf om te horen dat je al plannen hebt. Ik vertrek op 5 maart richting Sydney om te werken, genieten en uiteraard te reizen! Heb jij al een datum dat je vertrekt? Vind je het leuk om met me in contact te komen, kan je me toevoegen op facebook. https://www.facebook.com/mariska.wassenaar.1 Groetjes, Mariska
Lees je bericht nu pas…
Waar kom je 7 februari aan? Ik kom 12 februari aan in Sydney.
Mijn idee is om eerst een week bij te komen/feesten hahaha voordat ik een baan ga zoeken!
Ik vertrek eind januari naar Melbourne. Ik ga eerst wat vrienden op zoeken in die omgeving, maar wil daarna rond gaan reizen. Wellicht via Canberra en Sydney naar het noord-oosten (cairns/port douglas). Maar aangezien ik al in Cairns en Port Douglas ben geweest overweeg ik ook helemaal de andere kant op te gaan (westkust) of het midden. Mocht iemand ook daar in de buurt zijn, hoor ik het graag.
Hoi! Ik vertrek 16 februari naar Sydney en kom 18 feb aan. Ik ben daar 4 dagen om vervolgens naar Melbourne te gaan. Omdat ik ook alleen ga lijkt het me gezellig om af te spreken daar! Ook ben ik van plan een voorstelling in het Opera House te bezoeken, en wil graag naar de Blue Mountains, als iemand het leuk vind om mee te gaan? Je bent er dan toch ;-). Ik ben 29 jaar. Zal totaal een maand in Australië zijn, na Melbourne vlieg ik naar Gold Coast en wil dan doorreizen tot Cairns!
Groetjes Eveline
Ik ben van plan om begin maart naar Australie te gaan, om te werken te reizen.
Je mag gerust contact met me opnemen .
(eventueel via facebook of mail) stijnCrappe@hotmail.com
Ik vertrek volgende maand voor een jaar naar Oz. Ik begin in Sydney en reis in mei naar Melbourne, omdat ik daar een appartement voor een aantal maanden heb. Vanaf daar wil ik trips maken van 2/3 weken in Oz. Iemand interesse?