Australie maart 2011

Hee,

Ben van plan om eind maart richting Australie te gaan. Zit nog te twijfelen tussen Melbourne en Sydney en van daaruit naar boven toe te reizen (richting Cairns). Onderweg wil ik ook gaan werken, ook omdat ik niet heel veel geld meer heb ivm een werkperiode Curacao / Miami en Bonaire wat ontzettend veel geld heeft gekost, en vervolgens met het verdiende geld weer verder reizen. Verder niks boeken en zien waar we uitkomen…:slight_smile:
Zijn er misschien mensen die ook rond deze tijd in Australie zijn of iets soortgelijks gaan doen?

Cheers,

Nick

hey Nick,
ik ben van plan ook van plan om eind maart te gaan, en een retour te boeken naar sydney/melbourne en dan met binnenlandse vluchten, trein, greyhound naar boven te reizen en zien waar ik uitkom. Alleen ben ik niet van plan te gaan werken aangezien ik maar drie maanden ga. Misschien dat we wat informatie zouden kunnen uitwisselen over onze tickets etc. want ik heb namelijk nog niet geboekt. Of eventueel elkaar te ontmoeten in sydney of in het vliegtuig.

Gr.
Giel

Hee Giel,

Nice dat je ook gaat. Ik wil eind volgende week weg, denk zelf aan vrijdag, en wil vandaag mijn ticket gaat boeken. Weet jij al iets meer wanneer je gaat vliegen? En inderdaad leuk om elkaar ergens te ontmoeten!

Gr. Nick

ha nick ik ben net gebeld door activityinternational en hij had een vlucht gevonden voor me van €1300 ong bij China airlines sydney heen cairns terug
of via qantas zelfde prijs ongeveer maar Sydney landen en ook vanuit Sydney terug. dan zou ik de 28e vertrekken. en dat moet ik vandaag/ morgen bevestigen.

heb jij je visum al in orde en creditcard, backpack etc.

waar kom je trouwens vandaan en hoe oud ben je? ik word in april 19 en woon in veghel N-B, tussen eindhoven en 's Hertogenbosch gelegen!

giel

Hee Giel,

Ben inmiddels in Melbourne. Verblijf in het Melbourne International Backpacker voor iig nog 3 dagen. Ben 21 jaar en kom uit de buurt van Enschede.
Of ben je toch voor Sydney gegaan?

Let me know,

Nick

Ha Nick, hoe is het daar?
ik vlieg vanmiddag naar Sydney waar ik om te beginnen 3 dagen een hostel geboekt heb. Maar ik neem aan dat ik nog wel wat langer in Sydney verblijf waarna ik richting Melbourne vertrek!

giel

Hee Giel,

Ah mooi, binnenkort ook in Australie dus. Succes met de reis! Hier is erg goed, ben er nu 1 volle dag geweest. Heerlijk weer, leuke mensen en een geweldige stad.
Mocht je in Melbourne zijn of (ik) andersom, mijn nummer is: 0459350354.

Take care,

Nick

Hey Nick,

Ik, Hanna 22 jaar, zit er aan te denken om eind mei naar Australie te vertrekken. Voor zolang mogelijk. Hoe lang was jij van plan om te gaan. Misschien kunnen we elkaar een x ontmoeten en als het dan een beetje klikt bijv een camper/auto huren/kopen om goedkoop verder te trekken. Ik heb namelijk ook niet veel geld en wil zeker gaan werken, al is het maar voor de ervaring. Misschien een brutale vraag maar jij zei dat je ook niet veel geld had maar hoeveel was je begin bugdet? Ik weet namelijk niet zo goed of ik met het geld wat ik nu heb ver kom. ( ik weet dat je voor een visa 3300 eu nodig hebt maar daar kun je van alles voor verzinnen natuurlijk :wink:

Mijn plan is dus iig met weinig geld zo lang mogelijk weg te blijven en zoveel mogelijk mee te maken.
Nou laat maar wat horen als je een keer tijd heb tussen al je avonturen door :smiley:

Groetjes Hanna

Hee Hanna,

Thanks voor je bericht.
Zit op dit moment in Red Cliffs om te werken, waar ik waarschijnlijk a.s maandag/dinsdag vertrek en naar Adelaide ga om van daaruit naar Darwin (onderweg Eyers Rock/Uluru etc. bekijken) te gaan. Uiteraard erg leuk om elkaar te ontmoeten maar het is erg lastig als je nog niet precies weet wanneer je komt en op welke stad je vliegt. Zoek n.l. ook nog iemand om vanuit Adelaide naar Darwin te gaan :wink:
Let me know!

Cheers,

Nick

P.S Had zo’n 2000 euro mee naar OZ.

Hey ,

Komen jullie anders ook naar De Australie meeting?
28 nov. 15:00 Waalkade Nijmegen

Reageer hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=776669#post776669