Vlieg ticket Oekraine

Ik ben op zoek naar een goedkope ticket om naar Simferopol te vliegen in Oekraine, ik vertrek de 20e Februari iemand tips voor me? ik wil graag in een keer vliegen en niet overstappen. Vluchten van Duitsland Bremen zijn ook welkom.

Gr Nils

dat zal niet meevallen. zowiezo niet direkt.Eerst dus naar Kyiv-de beste lowcost is WIZZAIR-vanaf Keulen of Dortmund. Ik betaalde vorig jaar rond de 120€, incl. bagage, voor een retour. Ze vliegen (maar mogelijk niet swinters-check dat zelf) oojk Kyiv-Simf. OkmGermanwings vliegt vanaf CGN=Keulen.
Op deze site vind je vrijwel ale low-cost routes op deze aardkloot: www.whichbudget.com
Als je het geld belangrijker vindt als de reistijd: dan vlieg je cheap-cheap met Ryan naar krakow, dan nachtbus naar Lviv (trein kan-is stukken duurder), dan wissel je geld, en je neemt aan zeer lage UKR-prijzen de trein naar Simf.pol. Of dito vanaf Kyiv, als dat vluchtje te duur wordt. Treintix kosten rond de 10/15€ In UKR voor een lange nachtrit.
SOms biedt ook LH=Lufthansa wel redelijke prijzen-zelf checken. zij hebben een dagelijkse vlucht DUSseldorf-Kyiv. Het laagste wat ik heb gezien is rond de 222/250€/retour. Domestic flights in UKR zijn net heel erg duur en kan je makkelijk nog ter plekke boeken/betalen.

http://www.verrerondreizen.com/verrerondreizen/vliegtickets.php/Oekra%EFne

Beste Nils,

Op Goedkoop vliegen naar Kiev? Vliegtickets va € 0,- vind je verschillende ticketprijzen.
Succes ermee

Mvg,

zoals bkkflyer al zei kijk eens bij wizzair vanaf keulen of dortmund ik weet niet of ze rechtstreeks vliegen maar wel goed en goedkoop

Heb reeds een ticket gekocht en was 450 euri kwijt en heb gevlogen via Turkije. Nu heb ik een andere vraag, mijn vriendin is gek op chocola en nu zou ik willen weten kan ik dat zonder problemen in een envelop sturen???

wtf? hebben ze dat niet in Oekraine?

als het niet smelt…

Veel te duur betaald !!
Ik ben in juni 10 dagen op de Krim geweest (Yalta, Sevastopol, Simferopol en Balaklava)
Eerst Dortmund - Kiev, dan 4 uurtjes wachten op Kiev luchthaven, en weer doorgevlogen naar Simferopol, alles 10 dagen later in omgekeerde volgorde weer terug met wizzair, voor een totaalprijd van 115 euro.
Juni is de best maand op de Krim, heerlijk climaat dan, en niet te druk qua toeristen. Heb een mooie vakantie daar gehad.

Piepo…

Hey Nils,

Het kan, heb het ook gedaan een paar keer.
Maar het kan zijn dat het soms niet aankomt of lang onderweg is!

groetjes,
Kees

Heb net inderdaad ff bij wizz air gekeken, dat is inderdaad stukken goedkoper. Ben je zelf naar dortmund gegaan of heb je dat ook gevlogen.

Mvg Nils

Met de auto gegaan, waar ik woon is het maar 100 km tot luchthaven Dortmund, je kunt ook de trein pakken vanuit NL naar Dortmund.

Piepo…

Hm zal eens kijken ik kom uit Groningen dus zal voor mij iets langer zijn denk ik

mvg

Ik had het over chocolade…

Ik stuur nu regelmatig even wat lekkernijen uit Nederland naar mijn vrouw en mijn schoonmoeder, komt altijd aan ik verzend het wel verzekerd heen.

Mvg

Misschien is Hamburg voor jou dichterbij, daarvan vliegt ook WizzAir naar Kiev.

Dortmund is 3 uur rijden voor mij,maar hamburg is ook wel 2 uur rijden denk ik. Dan heb ik het prijsverschil kwijt aan brandstof. Zal eens kijken of ik niet via schiphol daar heen kan vliegen.